Pe semne…

de danizvernariu

Title : M.:B.: Scottish Rite 33  Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6013

Title : Me /M.:B.: Scottish Rite 33
Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6013

Mereu se gaseste cineva sa iti arate ceva in viata. Uneori cade bine alteori cade prost, uneori esti orientat alteori esti dezorientat mai tare, dar oricum ar fi , avem nevoie de orientare mergand ades “pe semne” si la simt.

Semnele sunt , insa, cele care sunt importante, daca le cunosti sti din start despre ce este vorba si cum va evolua sau ce se va petrece in acel loc.

Imi exprim dorinta de-a fi initiat in alchimie in 1993 . Maestra de atunci imi cere un favor pentru a ma accepta in cercul de initiati din Str. Paris din Timisoara, sa spun ce este Sf. Graal. Cum nu stiam mai nimic la acea varsta si nu exista internet am fost obligat la studiu prin librari sau bibleoteci. Am avut si un termen…

Cineva care stia la acea vreme ca ma ocup de grafica mi-a cerut sa-i reproduc un set de Carti de Tarot , nu am refuzat insa nu stiam nimic despre aceste carti. Asa se face ca am plecat la un nou studiu aleator primului…la Arcana Majora  II “The High Priestess” am sarit in sus spunand : BINGO despre Sf. Graal.

Title : Major Arcane II Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6013

Title : Major Arcane II
Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6013

Mai tarziu dupa ce citisem Liber Al Legis 777 si incepusem sa aprofundez teoria mistica vazuta prin fizica quantica , a lui Aleister Crownley . Ma aflam in Portugalia de mai bine de 5 ani in acest rastimp a vizitat doar ce turistii viziteaza in mod curent, nimic special. Cineva intro dupamiaza ne invita sa vizitam “Bocca do Inferno” un loc pe o coasta abrupta undeva in apropiere de Cascais. Persoana in cauza nu are a face cu esoterismul si nu stie ce ne prezinta.

Mergem sa vizitam, impresia catre plecare : “frumos” …stanci, ocean, natura… si o ciudata mica poteca ce in ciuda avertismentelor de pericol coboara undeva in haul dintre stanci. La plecare, insa, stupoare… o mica placa de marmura alba cu inscriptionare neagra

Cascais(vezi foto alaturat click in imagine pentru o amplifica in pagina separata) fixata in stanca atesta ca Aleister “s-a sinucis aici” .

Ideia de sinucis am stiut pe moment ca nu este reala deoarece am stiut din literatura unde si conditiile in care acesta a murit.

Moartea de la Bocca de Inferno a fost doar Portalul une-i initieri anume, un mod, o metafora.

Mi-am spus , aici este un loc special. Nu m-.am inselat, aveam sa o constat ceva mai tarziu, tot „intamplator”.

Title : The lost key Photoshop CS 3 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

 

Title : The lost key
Photoshop CS 3 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

Doi ani mai taziu nici nu am fost mirat ca voi vizita prin intermediul occultistilor wicca portuguesi un altfel de Bocca de Inferno ce nu se vede de pe uscat si nu este vizitat de turisti. Pardoxal dar in acelas loc. Exista aici o cale anume ce nu este vizibila din cauza iluziei optice , cale ce fie ca o intalnesti intamplator (ca in viata) fie ca te duce cineva care stie pe aceasta.

In acea nopate premergatoare Solstitiului de Vara am trait acolo una din cele mai puternice experiente esoterice in care am inteles sensul Tabula Esmaralda si a Unio Mentais practic dupa ani de teorie.

Tot asa de straniu a fost si faptul ca stiam despre Eliade ca a trait in Portugalia un timp, nu am avut date exacte, vizitasem Cascais si am vazut placa memoriala a casei unde a locuit insa nimic mai mult, casa era inchisa. Cineva insa mi-a aprobat intrarea in masonerie si am fost chemat la interviu pe o anume adresa , la care ajungand cum imi este felul cu 10 min mai repede  am avut timp suficient sa observ ce semne stau in jurul meu. Nu am gasit nimic special in afara de o placa imensa de marmura neagra chiar in fata mea pe care scrie “ Aici se afla casa memoriala a lui Mircea Eliade……Ambasada Romana”.  Eliade, esoterism, occultism, masonerie… ce a putut fi in capul meu!!!

Nu stiu daca Mircea a fost mason. Dar stiu ca drumul meu in Legenda Personala imi da idei pentru a face conexiuni atunci cand decid sa merg sau nu intro anume directie unica preocupare este sa pot fi detasat si pe faza. Conexiuniile vin de la sine si se imbina logic.

Title : Another Universe and Black Sun Photoshop CS 3 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

 

Title : Another Universe and Black Sun
Photoshop CS 3 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

In FIVEBLUEAPPLES WORDPRESS am publicat ani de zile posturi despre simbol si utilizare lui de la Witch Craft (WICCA) la alchimie , masonerie si mai nou teosofie …multi, dar multi stiu azi ce sunt simboluriile si aproximativ ce contin insa putini stiu ce se face cu acestea.

 

Orice  barbat si orice femeie sunt o stea!

