Tara cu pamanturi rosii

de danizvernariu

Title : Private archive all times : Espãna Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

Title : Private layers archive all times : Espãna
Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

.`.

Timisoara 1998

Toate exista in acelas timp.

Premergator zilei de 21 Decembrie in care serbam Renasterea lui Venus facem o ultima reuniune craft. Tema este libera asa ca ma prezint la inatlnire absolut “gol” in ale problemelor vietii ca si cum te-ai duce fara griji la un concert simfonic.

Ne bucuram imens de lumea noastra, suntem doar 32 de persoane exceptand Maestra. Afara o iarna cumplita, in templu o atmosfera orientala , calda, parfumata… o alta lume.

Sunt chemat in spatiul destinat reflexiei ,nu am nici cea mai mica ideie pentru ce si nici nu ma intreb, ma prezint pur si simplu.

Maestra mediteaza, cand intru imi spune:
-Pleci!

Toate exista in acelas timp. Premergator zilei de 21 Decembrie in care serbam Renasterea lui Venus facem o ultima reuniune craft. Tema este libera asa ca ma prezint la inatlnire absolut “gol” in ale problemelor vietii ca si cum te-ai duce fara griji la un concert simfonic. Ne bucuram imens de lumea noastra, suntem doar 32 de persoane exceptand Maestra. Afara o iarna cumplita, in templu o atmosfera orientala , calda, parfumata... o alta lume. Sunt chemat in spatiul destinat reflexiei ,nu am nici cea mai mica ideie pentru ce si nici nu ma intreb, ma prezint pur si simplu.  Maestra mediteaza, cand intru imi spune: -Pleci! Sunt confuz, un gand ma face sa zambesc si intentionez sa spun:  “ –Nu, acum am venit!”  insa nu imi permit si oricum nu apuc sa spun pentru ca ea imi spune: - Nu, nu chiar pleci! Ai ideie unde? Sunt si mai confuz nu am nici cea mai mica intentie sa plec undeva , imi face semn sa ma asez pe podea. Cunosc bine procedura si incerc sa ma relaxez astfel incat “somnul” sa fie intre treaz si adormire ; in aceste situatii a adormii complect este ca si cum ai pierde navigarea cu un scop in Google. Cobor cele 10 trepte de pe scara in spirala de la stanga la dreapta... 10, 9, 8, 7,...  ... Sunt pe un drum , conduc o autocaravana alba. Mergem in America . Peisajul ce se deruleaza pe langa sosea seamana cu cel din Mexic , vad doar pamanturi rosii, porticalii si o verdeata aurie. Ma simt dezorientat privind directia in care ma aflu, nu sunt convins ca este directia buna asta simt. Opresc in dreptul unui om, un taran imbracat in alb cu palarie de pai , asemanarea lui este cea a taranului reprezentat de Goya. Vorbim intro limba absolut necunoscuta insa o cunoastem amandoi de vreme ce eu il intreb aratand directia in care merg : - America? Taranul imi raspunde : - Nu, Sidney! Intoarce-te!!! Intarce-te , ACUM! Sunt si mai confuz, dece sa ma intorc din directia in care cumva am decis sa ajung si mai mult cum se face ca in directia in care ma indrept este Sidney si nu USA? Taranul dispare, eu continui sa privesc prin parbriz pe soseaua ce se uneste cu orizontul . La capatul ei apare Soarele ce imi este drept in fata atat de puternic incat simt o presiune extraordinara pe ochi, ca o orbie , rasuflarea imi este taiata si simt pur si simplu ca nu am aer. ... Sar ca un arc din pozitia relaxata orizontala , tusesc si ma simt rau , am senzatia ca nu vad clar iar lumina Soarelui inca imi face sa zboare pe retina acele stelute albastre/verzi. Imi revin. Maestra este tot in acelas loc aproximativ doua ore mai tarziu. Imi spune calm si pe voce joasa: - O sa pleci. (In 2001 parasesc definitiv Romania fara a face un plan exact inainte).

 

Title : Private layers archive all times : Espãna
Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

Sunt confuz, un gand ma face sa zambesc si intentionez sa spun:  “ –Nu, acum am venit!”  insa nu imi permit si oricum nu apuc sa spun pentru ca ea imi spune:
– Nu, nu chiar pleci! Ai ideie unde?

Sunt si mai confuz nu am nici cea mai mica intentie sa plec undeva , imi face semn sa ma asez pe podea.

Cunosc bine procedura si incerc sa ma relaxez astfel incat “somnul” sa fie intre treaz si adormire ; in aceste situatii a adormii complect este ca si cum ai pierde navigarea cu un scop in Google.

Cobor cele 10 trepte de pe scara in spirala de la stanga la dreapta… 10, 9, 8, 7,…

Sunt pe un drum , conduc o autocaravana alba. Mergem in America . Peisajul ce se deruleaza pe langa sosea seamana cu cel din Mexic , vad doar pamanturi rosii, porticalii si o verdeata aurie. Ma simt dezorientat privind directia in care ma aflu, nu sunt convins ca este directia buna asta simt.

Opresc in dreptul unui om, un taran imbracat in alb cu palarie de pai , asemanarea lui este cea a taranului reprezentat de Goya.

Vorbim intro limba absolut necunoscuta insa o cunoastem amandoi de vreme ce eu il intreb aratand directia in care merg :
– America?

 

Taranul imi raspunde :
– Nu, Sidney! Intoarce-te!!! Intarce-te , ACUM!

Sunt si mai confuz, dece sa ma intorc din directia in care cumva am decis sa ajung si mai mult cum se face ca in directia in care ma indrept este Sidney si nu USA?

Title : Private layers archive all times : Espãna Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

Title : Private layers archive all times : Espãna
Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

Taranul dispare, eu continui sa privesc prin parbriz pe soseaua ce se uneste cu orizontul . La capatul ei apare Soarele ce imi este drept in fata atat de puternic incat simt o presiune extraordinara pe ochi, ca o orbie , rasuflarea imi este taiata si simt pur si simplu ca nu am aer.

Sar ca un arc din pozitia relaxata orizontala , tusesc si ma simt rau , am senzatia ca nu vad clar iar lumina Soarelui inca imi face sa zboare pe retina acele stelute albastre/verzi.

Imi revin.

Maestra este tot in acelas loc aproximativ doua ore mai tarziu. Imi spune calm si pe voce joasa:
– O sa pleci.

Title : Private layers archive all times : Espãna Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2010 ʘ 6011

(In 2001 parasesc definitiv Romania fara a face un plan exact inainte).

 

 

 

