Fii ai vaduvei…la mine!

de danizvernariu

La mine fii ai vaduvei!

Title : O Lord, my God, is there no help for the Widow's Son? Photoshop CS 5.1 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6012

Title :

O Lord, my God, is there no help for the Widow’s Son?
Photoshop CS 5.1 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6012

Partea rea / Partea buna

Partea rea

Aceasta imagine are un anume inteles si nu unul de neglijat in lumea noastra occulta a simbologiei.

Aceasta reprezentare este echivalentul a spune : “Mayday!” sau strigatul prin care cineva afirma ca se afla la mare, mare analghie. Acel cineva este cu siguranta un … mason.

“La mine fii ai vaduvei” este poate cel mai rar simbol/gest – vezi femeia din imagine- intalnit in vre-un ritual masonic, este atat de rar incat o mare parte din masoni este posibil ca sa il fi uitat.

Cu piciorul stang usor intins in fata si cu cel drept usor fandat in spate, cu tot corpul inclinat on spate si mainile intinse si reunite deasupra capului, acest semn mai insemana : “fratii mei , sunt in pericol grav, de moarte”.

De acest semn eu (noi) am beneficiat din plin. Stau si ma intreb  oare, are exista ceva din calea occulta ce noi nu am probat pana acum? Cred ca nu din tot ce ne-a fost dat sa invatam.

Pentru prima oara in viata mea am lansat public acest simbol in reteaua sociala FACEBOOK si in Publicatia Fiveblueapples WordPress , acum un an.

De data aceasta imaginea a fost creeata special, pentru a vedea daca acest semn functioneaza in lumea noastra si pentru ca realmente situatia grava cu care ne-am confruntat a cerut si aceasta

abordare S.O.S. .

Partea buna

Imi amintesc de un banc care spune asa despre lucruriile in viata:

Un motan alerga un soarece prin ograda. Soarecele disperat se vara pe sub usa grajdului la vaca si in disperare ii cere ajutorul, spunand:
– Vacuta,te rog  salveaza-ma! Motanul ma urmareste si vrea sa ma devoreze!

Vaca , calm ii spune:

-Cu ce iti pot fi de folos in acest caz este doar o singura si unica varianta. Mergi in spatele meu sub 

coada iar eu  voi face o baliga mare peste tine astfel incat motanul nu te va putea adulmeca iar tu vei devenii invizibil.

Zis si facut, ultima solutie extrema se aplica insa codita ii ramane afara ca un fact eroare de “tinta”.

Apare si motanul in grajd dupa un timp. Priveste in stanga, priveste in dreapta…observa baliga si ciudata coada ce iesea din ea.

Prinde coada soricelului , il trage afara il scutura si il mananca!

Morala   1

Nu toti cei care te baga in rahat iti vor raul

Morala   2

Nu toti cei care te scot din rahat iti vor binele!

Morala   3

Daca tot ai intrat in rahat (te-ai incurcat cu Diavolul) atunci baga-te de tot!

 

Fii ai vaduvei ,  …la mine!   Este un semnal ce azi pentru noi nu mai este de actualitate insa morala de la “Partea buna” ramane valabila.  

