America vazuta de o zebra

de danizvernariu

Title : america seen a zebra Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 NZL

Title : america seen a zebra
Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 NZL

In 1993 ma gandeam sa plec in America.

Acest fapt nu a trecut nediscutat cu Maestra mea si intr-o sesiune a atelierului nostru am fost intrebat simplu:
– Dece iti doresti sa pleci in America?

Dupa un moment de gandire am inceput o pledoarie in care am incercat sa arat pe scurt motivele pentru care doresc acest fapt , cumva in extrema din perspectiva transformarii vietii , sub un alt cer , sub un alt destin…

Dupa ce am spus ca in America pot realiza… pot face…pot infaptui , maestra m-a intrebat:
– Dece nu faci toate acestea oriunde altundeva pentru ca in faptoriunde , orice este posibil pentru ca America este…unde faci sa fie America.

Am raspuns simplu:

-Mediul conteaza enorm.

A fost poate singurul meu argument fata de care maestra pentru prima oara a cazut pe ganduri.

