Telefonul de aur …

de danizvernariu

Title : The Gold Telephone Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 NZL

 

Title : The Gold Telephone
Photoshop CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 NZL

***Am primit recent un cadou de la un prieten bun…
Un telefon de aur!
Prietenul imi spune: „-Acesta face legatura directa cu Dumnezeu…”
-Ei bine ,eu nu am ce sa ii spun Lui asa ca il ofer mai departe la randul meu…

 

 

O FARSA ce atesta ca in realitatea interumana contemporana exista multa, multa ignoranta!

In esoterism cel mai palpitant moment si cumva revelator este acela in care elevul isi depaseste maestrul. In viata profana cel mai interesant a fost cand medicul a devenit client …acest lucru nu este banc ci o realitate experimantata de mine anii trecuti.

Primesc emailuri diverse. Uneori mai caut si in SPAM pentru ca poti gasi si ce intereseaza. Gasesc astfel un numar “Numarul albastru client TENTATIVE DE SINUCIDERI” un numar free in care asistenta psihologica/psihiatrica chiar este ONLINE 24/24 altt seviciu decat Emergency 111.

Ma gandesc astfel , nu este un numar de telefon tip Emergency 111 asa ca nu deranjez daca sun sa vad cu ce pot fi ajutat si mai ales CUM daca cineva suna pentru ce reclama spune : anti sinucideri. Am o astfel de curiozitate bizara pentru ca este ceva legat de intelect, psihologie si strategie si cum nu cred ca sunt sinucigasi minut de minut imi permit sa deranjez… .

De la capatul firului o doamna cu o voce plina si profunda cumva ma intreaba elegant cu ce ma poate ajuta, dialogul:

(dialogul este cat se poate de serios si cu pauze de gandire de 4-5 secunde, cat se poate de autentic!)
Eu: -Am avut o tentativa de sinucidere…

Ea:- Sunteti OK, o sa trimitem o masina de la Emergency ,ramane-ti va rog online…

Eu: – A nu… este OK am spus am incercat insa nu am reusit, sunt bine acum si nu este nevoie…

Ea: – Doriti o consiliere sau un sprijin online?

Eu: – Da, as dori sa fac o marturisire confidentiala este ceva ce ma framanata.
Ea: -Da va rog va ascult.
Eu: Am avut frecvente tendinte de sinucidere pana acum insa fara rezultat fapt ce ma determina sa cred ca sunt nemuritor.


…sopate in receptor ale medicului ce ma asista. Aud ceva gen “patologic”…. apoi revine si spune: – Continuati… adica sa inteleg ca Dvs. Sunteti nemuritor pentru ca nu aveti curaj sau pentru ca a-ti incercat si nu a-ti reusit.
EU: – Nu doamna, am incercat , am mai spus asta.
Ea: – Razand cumva, desigur este o gluma.
Eu: (dumping situatie) : Daca ma luati asa eu mai incerc acum odata!
Ea: Oh nuuuu, va rog, calm…numele dvs…
….
Ea: – Dece credeti ca sunteti nemuritor?

Eu: Pentru ca iata nu mi se intampla… dar exista un motiv si as vrea sa va intreb, exista persoane ce nu au buric?

Ea si mai mirata: – Nu nu am mai auzit de astfel de caz. Sustineti ca nu aveti buric? Puteti proba?

Eu:… desigur ce va spun este autentic, va pot trimite via email imagini video daca doriti nu numai foto.

Ea: se consulta cu cineva…apoi revine…Daca sustineti atunci va rog sa probati si apoi revenim la discutie.

Am pregatite niste fake imagini facute in photoshop la o claritate si claritate (textura piele) impecabila. Le incarc si …send-it. In nici 10 minute sunt contactat la telefon …este doamna medic imi spune:

-Acest lucru este imposibil!

Eu: – Daca este imposibil atunci cu siguranta sunt nebun dar daca am probat deja insemana ca Dvs . sunteti cea care neaga realitatea.

Ea :- ….nu stiu ce sa spun, suntem trei persoane care ne uitam acum la imaginile Dvs. …

Discutia se intinde cu presupuneri , se trece de la un “coleg” la altul, sunt si contrariati si cumva ii simt ca rad pentru ca pare incredibil  dar raman in plina confuzie. Un astfel de caz este special, cred si eu.
De aici trecem la dileme psihologice pentru ca ei ma provoaca, eu ii abat de la ideia psihiatrica pentru ca argumentez sanatos si fara a naste dubii ca ceva nu este OK cu mine, apoi ajungem pe teritoriul eu sigur, filosofia transformarii cu care pana la urma sunt de acord cei trei cu care sunt online.

Orice om vechi trebuie sa moara pentru a se renaste unul nou.

In final ma intreaba ,unul din ei: “ sinucidera Dvs. este cumva de ordin metaforic?” aici cade actul final! Recunosc ca da si toata lumea rade acum si cumva este linistita… sunt avizat ca pot plati o amenda insa pentru ca am fost deosebit de interesant ei vor considera un caz ce pe viitor va ajuta la un nou criteriu de intrebari si tehnici de consultatie online.

Totusi nimeni nu intreaba cum au fost facute imaginile.

