Doamna Lacului – schita /studiu PsCss

de danizvernariu

Title : Lady of Lake – sketch  texture background Photo by: unknown Study : light, color and texture All rights to Sherry Hopkins Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 New Zealand

Title : Lady of Lake – sketch  texture background

Photo by: unknown

Study : light, color and texture
All rights to Sherry Hopkins

Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 New Zealand

„The living spirit grows and even outgrows its earlier forms of expression; it freely chooses the men and women in whom it lives and who proclaim it. This living spirit is eternally renewed and pursues its goal in manifold and inconceivable ways throughout the history of mankind. Measured against it, the names and forms which men have given it mean little enough; they are only the changing leaves and blossoms on the stem of the eternal tree. „

— C. G Jung, Modern Man in Search of a Soul

YOUTUBE Button link

 At this time i listing for inspiration from YouTube Gnidrolog – Lady Lake 1972 (Full Album Listen). This link open in separate window .

Imaginea originala:
Sherry Hopkins - original picture

Relatoriu asupra temei ce a servit doar ca SAMPLE in acest caz pentru ca sa puteti avea o minima ideie asupra procesului de post productie.
In general lucram dupa fotografi. Eu personal nu am pretentia ca sunt fotograf pentru ca ma ocup de partea digitala a solutionarii corecte si art a une-i imagini dupa un original oarecare.
Azi in fact , oricine este fotograf daca si numai daca (axioma! ) detine „scule” , practic digitalul azi face minuni in : culoare , ton, claritate, diverse iluzii optice. Insa de aici pana la imaginea finala din perspectiva calitatii si a bunului gust rafinat mai este ceva drum.
Sunt multe lucruri ce le pierdem pe drum cand fotografiem, fie ca avem defecte usoare de umbre ce inrautatesc imaginea, fie ca sunt prost incadrate , fie ca am ratat expunerea si am expus accentuand defecte neplacute ale texturii pielii, culorii samd.
In spatele acestor neajunsuri suntem noi …cei care dormim 4 ore pe noapte si care nu de putine ori am devenit involuntar psihologii propriilor clienti care ” nu reusesc sa vada” din diverse motive un adevar.

RELATORIU JOB Done – clar obscurul si clasicul ma caracterizeaza in lucrariile mele.
Istoria imaginii in cauza este asa:
Am fost impresionat si inspirat de fotografia lui Sherry atunci cand aceasta a facut upload. Expresia, pozitia corpului si culoriile rochiei sunt atractive, feminine si OK.
Acum, observam ca incadrarea lasa de dorit , mana este taiata asa ca am  renuntat definitiv la aceasta(cu parere de rau) insinuand „mana la spate”.
Se putea construi complect insa asa imaginea este mai aerodinamica , mai „fus” mai feminina.
Culoarea rochiei este speciala si in acest caz incadrarea ei in alte contexte rafinate este o problema pentru ca astfel de backgrounduri sunt fie greu de gasit fie greu de prelucrat si atunci am optat pentru none background si textura fina – noise.
Am luat acest subiect ca ideie antrenament in PsCss apeland la 29 layere de fond, schimbarea culorii parului pentru a accentua fata, ideia de impresionism, lac, culori ce provin de la apa, plante, transparenta, unda apa ce se continua cu orizontalul rochiei dar si verticalitate din perspectiva cerului in amurg .
Culoriile british , am mai spus sunt vazute de catre britanici (US, UK,AUSSI, NZL…) ca un fact normal si cred ca am o explicatie dece fata de noi cei din tariile latine care optam pentru pastel si sters. Este vorba desigur de culoarea pielii si accentul detaliilor : Britanicii sunt mai deschisi la culoare si atunci au nevoie de compensatie in vestimentatie si fond pe cand latinul mai bine conturat are nevoie de culori, lumina si texturi ce mai atenueaza expresia forte.
Aceasta este o opinie, o ideie .
Fotografia finala ca ideie este in maniera kiwiey New Zealand  .
A fost o provocare ca ideie generala si desigur de aici se mai pot construi multe plecand de la aceasta stare.

Multumesc lui Sherry pentru acceptul publicarii imaginii proprii in maniera asa cum o vad eu alta decat obisnuitul.

