Occultism :Experiente, situatii…cum ar fi mai bine?

de danizvernariu

 

Meditatii si deja-vú

Acum cateva zile inainte cu putin inaintea FULL MOON 100% din data de 04.10.2013 am organizat o sedinta de meditatie de grup.

Obiesnuiesc sa spun cand fac aceasta prin FACEBOOK …” Modem….” Prietenii apropiati stiu despre ce este vorba.

VIGNITYTRES

Title : VIGNITYTRES

 

Photo by: danIzvernariu  2011

Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014

 

Ideia este urmatoarea, am incercat sa arunc o privire de ansamblu asupra evenimentelor din viata mea viitoare, pe cat se poate cele esentiale. Acest tip de divinare este destul de impropriu masculinitatii pentru simplu fapt ca noi suntem lipsiti de acea conexiune directa cu inconstientul din cauza ratiunii ce predomina si ordoneaza. Un fapt cat se poate de frustrant fata de femei care in general pot face cu usurinta acest lucru.

Intre cateva evenimente majore ce vor marca viata mea in curand am fost cumva incomodat (sa spunem, sic!) de un “advice” ce mi s-a parut straniu pentru ca persoana in cauza nu este legata cumva de viata mea si prin urmare mi-a fost greu sa inteleg dece “mi se arata” daca tot nu are legatura.

Mai cert este ca am vazut detalii relative privind identitatea si am avut doar doua variante certe din cunostiintele mele virtuale din reteaua sociala FACEBOOK. Astfel am recurs in data de 04.10.2013 la niste mici sondaje absolut discrete  fara a divulga experienta pe care azi o fac cumva publica.

“Filmul” pe scurt are urmatoarele TAG-uri : eveniment negativ, presa, moarte, boala, apropiat, familie, …descrierea relativa (in linii mari ) a persoanei ce va suferi din aceasta cauza.

In data de 04.10 la orele 10:00am/ GmT decid sa intreb in privat pe cele doua persoane care banuiam ca ar putea fi din cercul de cunoscuti si care ar putea fi vizate in baza descrierii. Cele doua persoane au ceva in comun ca aparenta si din aceasta cauza nu am putuit deduce clar la care din ele se intampla.

Ma aflu in dilema…nu sunt convins ca astfel de lucruri (din experienta anterioara) sunt OK pentru ca persoanele in cauza nu sunt avizate in domeniu si in plus ar suna cumva ca o nebunie sa afirmi aceasta asa… pe nepusa masa, ba chiar ar putea sa sperie si iata… eu mai am si doua variante …care din ele? Sau pe cine as speria fara motiv si ce urmari ca reputatie as avea.

Ma hotarasc sa o intreb pe prima desi pe acaesta o banuiam cel mai putin ca potential implicat. Facem un scurt schimb de mesaje in privat in care o intreb daca este ok si daca lucruriile sunt bine acasa; ii marturisesc ca “am visat” si ca fara nici cea mai mica intentie de-a insinua sau incerca tertipuri…vin sincer si intreb in baza a ceeace am visat. Aceasta imi spune ca totul este ok si tonusul ei parea fara cusur . (Ma dresez in aceasta fraza tie F.T. alias C. – stiu ca imi vizitezi blogul!).

Pe a doua persoana, sincer dar sincer nu indraznesc sa o intreb pentru ca realmente sunt in relatie de comunicare mult prea recent si ma gandesc ca as putea fi privit ca dubios; in acelas timp ma apuca nebunia auto reprosuriilor; odata s-a mai intamplat cand din acelas motiv nu am avizat si s-a intamplat sa fie o tragedie.

Continui sa ma gandesc  iar pe la 18:00 GmT incep sa scriu un Email la adresa persoanei in cauza. In timp ce scriu, realizez ca sanasele de-a fi gresit inteles sunt extrem de mari. Anulez Emailul si practic renunt.

Acum stiu exact cine este persoana ce va avea in scurt timp un eveniment negativ major in cadrul apropiatiilor ei sau a familiei.

Pur si simplu nu am ce sa fac in acest sens, oricum nu poate fi stopat nimic pentru ca exista destin si nu ne putem abate de la acest “film”.

Sunt totusi linistit pentru ca am pastrat hartia cu data exacta si descrierea situatiei …poate odata, daca si numai daca vom ajunge sa discutam aceste aspecte am sa-i destaiunui ca am stiut si ca acest lucru demosnstreaza un fapt cat se poate de clar : toti dar absolut toti suntem interconectati; cei care nu simt aceasta nu sunt “online” si doar din acest motiv nu vad, nu percep, nu leaga conexiunea.

Uneori este frustrant sa stii doar tu si sa nu poati face nimic. Asa explic ca acei filosofi din occultism sunt tacuti. Aflii si degeaba spui pentru ca nimeni nu te crede decat nebun sau oricum nu poti oprii ceeace urmeaza.

Interesanta mai este si o alta observatie ce tine de acest gen de meditatie aparent similara cu divinatia in carti, cafea, Tarot, …   daca rasuflii stirea aceasta se va intampla in alt mod decat cea din viziune dar se va intampla aidoma.

Cumva, regret si exprim compasiunea mea pentru persoana in cauza insa va sti ca inteventia mea ar fi fost un moment soc, penibil si poate dureros .

Evenimentul in cauza s-a intamplat azi la orele diminetii azi 05.10.2013.

Nu cunosc detalii.

 

