In esenta timpul nu exista!

de danizvernariu

Autumn 2013 Black and White private collections Title : Fall Roses – collections Goth Photo by: A. S. J. 2013 Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 New Zealand Workshop

 

Autumn 2013 Black and White private collections
Title : Fall Roses – collections Goth
Photo by: A. S. J. 2013
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014
New Zealand Workshop

Una din primele lectii despre craftul si fratia acelora care s-au inregimentat in transmutatia sinelui pe Calea mainii Stangi, prin anul 1994 ….a fost despre notiunea de timp.

Pentru a percepe aceasta problema, “timpul nu exista” la modul cat se poate de simplu si ca proaspat initat , maestra mea s-a straduit sa imi explice in termeni cat se poate de apropiati vietii profane pentru a intelege aceasta notiune .

Imi amintesc perfect si acum ca lectia a fost despre relatie, prietenie si a stii sa deosebesti ce este autentic si ce nu.

De regula spuneam , aceste lectii constau in a asculta o oratorie despre… (subiectul) , de-a trece prin tine ce auzi si de-a conchide ce este adevarat si ce nu.

De data aceasta lectia s-a rezumat la o fraza :

“ Oricat de buni prieteni suntem, oricat de indragostiti suntem , oricat de frati suntem, … timpul istoric scurs nu trebuie sa modifice nimic in existenta si relatia noastra daca aceasta este autentica; daca e sa nu ne mai vedem “decenii” pentru ca viata asa a vrut in drumuriile noastre, reantalnirea din ziua in care ne revedem va fi exact ca si in ziua in care ne-am despartit cu nimic mai mult sau mai putin in sentimente si reactii.”

Intradevar, nu ne mai vazusem de 10 ani, ne-am intalnit intamplator la o rascruce de drumuri inainte de o mare rascruce de drumuri din Legenda mea Persoanala …la colt de strada, prima reactie a fost… “ si unde ramasesem cand am discutat ultima oara?” – fara sentimentalisme, fara exaltari inutile… Ea , maestra mea a ramas maestra mea de ieri, indiferent ca au trecut aproape 10 ani timp in care nu am comunicat decat mintal.

Adevarateçe relatii si adevaratele intime si karmice legaturi se vad doar aici… cand timpul profan trece dar nu altereaza cu nimic ultima secunda scursa.

Daca ne-am despartit iubindu-ne, ne iubim si cand ne revedem, daca ne-am despartit certati  suntem certati si cand ne reantalnim, daca…daca a trecut ca in vis , ramane ce am visat. Aceasta este o mica lectie Tantrica despre CUM trebuie sa fie o relatie profana chiar si CE se afla in “secret” intre neofit si maestru.

