1900

de danizvernariu

SONY DSC/Title : ♠ ♠ ♠AUTUMN- Tesct colors/ client cd. 328/a Photo by: danIzvernariu  2013   Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014

Title : ♠ ♠ ♠AUTUMN- Test colors/ client cd. 328/a- vezi blog post LINK

Photo by: danIzvernariu  2013

Model test colors: Doris Izvernariu 2013 Oct.
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014

Am un client ce seamnana in detalii enorm cu Doris. Imi vine usor dupa testele de ieri ,incognito cu telezoom sa compun azi o stare pe care urmeaza sa o propun.

Tema fotografiei comandata  este(va fi) “buduar” expresie portret ; tag: classic fine, parfum, rafinament si prezentare imagine burn colors, natural.

Am fost putin disperat ieri pentru ca nu gaseam “lumina” in care sa imi fac cadrele; culoarea luminii, clientul doreste ceva personalizat dincolo de uzual: sepia sau alte virari tipice.

Am ales deci, o floare, initial ma gandeam la Iris insa este un pic rece prin acel albastru mov. Doris imi sugereaza “Toporasul” este floarea noastra de Primavara.
Astfel culoriile alese vor fi: crem, albastu/mov –cald si putin verde galbui sters.

O alta dificultate consta in faptul ca nu se accepta corectii faciale , clientul doreste naturalul iar acest fapt ingreuneaza cumva ducand la risc mare finalitatea fotografiei , poti rata fara a avea dreptul sa intervii sau poti face o minune de expresie. Cred ca vor fi enorm de multe cadre pentru ca sa pot surprinde idealul expresiei.

Nu exista machiaj altul decat ruj si tus pentru ochi. Si aici vor fi probleme cu lumina in raport cu conformatia ochiilor .

Este o provocare buna.

Doris mi-a servit azi ca model pentru culori/lumina alese pana la urma chiar de ea.

 

 

 

 

