Timpi morti …

de danizvernariu

Lipsa de inspiratie ma bantuie de cateva zile. Primesc doua job-uri de la doi clienti diferiti cu doua teme diferite insa ambele privesc psihedelicul ca ideie.

Oamenii nu inteleg ca eu nu inteleg ce vor ca imagine daca nu ii cunosc personal. Recent am subliniat acest lucru intrun blog despre relatia mea cu clientul.

Oamenii s-au obisnuit sa trimita un e-mail si o butaforie de explicatii haotice ; majoritatea nu stiu ce vor la final, nu pentru ca in sinea lor nu vad finalitatea ci pentru ca nu stiu sa exprime ce vor si cu atat mai mult , sa se faca intelesi astfel incat cel care executa sa execute cat mai apropiat ideii imaginata de client.Asemenea job-uri nu merita atentie pentru simplu fapt ca sunt riscante si in mare parte nu satisface pe nimeni. Munca trebuie sa fie o placere obsesiva si nu o obligatie , cu atat mai mult o corvoada fara multumire intelectuala. Munca din perspectiva nervilor consumati si a efortului depus nu poate fi platita in bani ci doar recompensata in multumire.

In acelas timp ma lupt sa inchei cat mai curand proiectul colectiei mele ce va fi partial public in acest blog (sper, pana la finele lui Noiembrie 2013) , “Fallen Roses” tematica gothicului ca sugestie si in combinatie cu simbolul esoteric .

Title : Fallen Roses texture –layer 003 ROSES Project: Gothic  Photo by: danIzvernariu  2013  Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014M-am apucat cu sfarsitul, un lucru rau…, in loc sa trec la sesiunea foto am inceput cu constructia de layere de fundal; inca nu stiu exact ce vreu sa reprezint ca ipostaze cap-coada insa am deja formata ideia culoriilor si a sensului spre care ma indrept.

Title : Fallen Roses texture –layer 003 ROSES
Project: Gothic

Photo by: danIzvernariu  2013

Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014

Am spus ca o voi folosi ca model pe sotia mea, avantajul este ca ea stie cam ce doresc si in plus este o fosta gothica autentica ; final, am dori sa imortalizam ramasitele sau acele “marci” ale adolescentei noastre inca ramase in constiinta.

De aproximativ o saptamana construiesc si sterg  din arhiva layerele construite  doua zi…pare ca totul imi este impotriva . O mica pauza si distantare de situatie se cere.

Vad in aceasta prezentare un fapt nou in conceptul gothic , fotografia color si nu alb-negru , mai putin machiaj exagerat , mai multa eleganta, mai putin simbol ostentativ specific curentului si mai mult simbol in limbajul corporal si al aranjamentului final/ ansamblu imagine.

Sunt doar trei imagini de baza in aest proiect: trandafirii muribunzi, ciresele negre si pisica egipteana si perlele ; toate acestea in combinatie cu expresie si acesorii goth de la dessu pana la bijuterie si ambient.

O sa ocolesc desigur tematica soft, cea care este deja arhicunoascuta…castele in ruina, lilieci, capete de mort samd. Dar, dar toate acestea se vor regasii in alte sugestii echivalente ; castelul va fi doar un perete vechi cu mucegai, capul de mort va fi inlocuit cu cifra 322, pasariile negre vor fi doar umbre, samd.

Oricat as incerca fara a devenii fals sau a aduce totul in kitsch , la aceasta varsta de 40 si de ani nu se mai poate risca o prezentare 100% cu aceasta tema; gasesc de cuviinta ca varsta trebuie sa aduca progresul si rafinamentul si prin urmare transformarea si perfectionarea .

