♠ Trick or treat ?! ☠322 D&D&I

de danizvernariu

SONY DSC

Vezi ma multe in albumele noastre din reteaua sociala Facebook , link directionare , click in :
Dan Izvernariu FACEBOOK Photos

Kiaora!

Trick or treat?
Happy Samhain Sabbath!

Este aproape imposibil sa bei, sa socializezi , sa faci fotografie de inalta calitate. In noaptea de Samhain / Halloween a fost magic. Cateva mici revelatii ce sper sa continue sa prospere si semne bune pentru ce va urma.

In blog-postul urmator, o mica incursiune in Sesiunea de Samhain , accesul la acest post este restrictionat public pentru am inceput sa nu imi mai doresc prea multa libertate necontrolata in publicatia mea atunci cand vine vorba de esoterism, alchimie, masonerie… trebuie sa pastrez traditia discretiei.
Daca esti abonatul blogului meu, prin email si rss feed si nu ai acces la acet gen de postari partial publice am sa te rog sa accesezi acest  L I N K  si sa urmezi instructiuniile pentru a primi cheia de acces. In noua pagina vei afla si alte motive pentru care inele pagini sunt restrictionate.

Ce putem spune? A fost o seara ca in vremurile bune cu tot detaliul, eu am jucar rolul lui Lucifer (modernul Lu) , Doris s-a exersat putin in gothic pentru a mai inspira putin in creatia albumului „Fallen Roses” .
A fost o seara buna, intunecata si cu atata Lumina…totusi.

Mai multe in blog postul urmator!

