Ganduri

de danizvernariu

De aproximativ 33 ani au inceput sa dispara din viata noastra lucruri simple, principiale ce au schimbat radical, iata azi se vede, modul de viata… in rau.

Asa se face ca au disparut:
1. EVLAVIA – Strabunicului meu cu consecinta nefasta in argumentul bucuriei sincere si din nimic , acel fapt ce este cheia fericirii mult cautate azi pe la psihologi si popi.
Inceputul disparitiei crezului religios sau lipsa de spiritualitate a adus nou in viata noastra acel GOL ce se simte mai ales in timpul sarbatoriilor traditionale. Un an intreg nu te bucuri de nimic din “lipsa de timp”, din inertia mecanismului in care ne-am transformat… totul a devenit o afacere sau formal . Tot asa se face ca a disparut notiunea de „al nostru” lasand loc infloririi autismului, egoismului si egocentrismului.

2. IDEALISMUL – Bunicului meu ….cine azi mai crede in societate cu eliata reala ,palpabila, probata intelectual? Ma uit la politicieni ce imi par nistre trogloditi impertinenti la cravata…niste aparente nimic mai mult. Unde o fi aristocratul acela ce macar respecta codul bunelor maniere si avea o tinuta demna chiar daca prestatia nu era de extraodinara inspiratie? Azi nici tinuta si nici comportamentul nu amintesc nimic despre idealul om aflat in responsabilitate deplina ,preocupat realmente de gestiunea tarii pe care o are.Cat despre prestatie… jigodii!

3. RATIONALUL si PRUDENTA tatalui meu… acele vremuri grele si de restriste in care trebuia sa te gandesti bine ce spui si cum spui pentru a nu trezi suspiciuni sau pentru a nu te face de rusine dovedind ca esti un idiot sau un incult. Azi ideia de superficial si semidoct este atat de naturala incat (sic!) nici nu merita sa citesti o fraza pana la capat ca sa ai deja o ideie clara despre ce se vorbeste si care este nuanta… este punctul tau de vedere exprimat si punct,ca este impertinet sau nu , egal!

4. SPERANTA mea…speram ca tehnica si media vor pune rapid bazele unor generatii super informate corect si absolut profesional. Asteptariile mele au fost vise! Confuzia generala in care “toti vorbesc si nimeni nu asculta” a nascut un haos ce ma indoiesc ca ar mai putea avea o focalizare alta decat trecerea noastra spre moarte. Cineva odata a scris intrun fórum despre “Wikipedia- Dictionarul online in care orice cretin poate sa explice definind ceva in mod public” spre exemplu in ceeace doresc sa spun..si atunci?!

Generatia copiilor nostrii…apatica. Cum ar putea fi altfel in confuzia generala in care : adio valori, principii, mínima educatie decenta?

Acum fa invers analiza mea

TU cel care ai toate posibilitatiile insa nu esti fericit vis a vis de strabunicul meu care nu avea nimic insa care se bucura din orice. Ce avem in comun ? Viata care e grea dar, trece …

 

