Dorinte de “Mos Craciun”

de danizvernariu

In scrisoarea mea de Craciun @Mosului am scris in acest an ceeace NU DORESC sa ajung sa traiesc.

Asa ca…

Draga Mosule (imi spun mie!),

As dori lucruri simple de la viata, fara inlocuitori, si fara fitze, fara continut de plastic , fara aroma de in loc de…, fara silicon si botox, fara umani androizi si lipsiti de imaginatie, fara conservanti, fara fructe tratate, fara povesti si filme lipsite de continut, fara penali ce imi spun mie ce e bine si ce e rau pentru mine, fara obligatia de-a ingurgita stirea zilei despre…, fara vulgarul frumusetii de plastic ce are o mutra serioasa (preventiv din lipsa de imaginatie) si care nu traieste decat pentru fatada: Barbie & Ken.

SONY DSCAs dori sa nu am parte de tangenta cu politrucul nenorocit  care sa imi dicteze legea pe care nimeni nu o respecta, de popa pervers care sa ma ingroape si de omul bleg  fara personalitate si ratiune pe care sa il car in spate.

As mai dori sa nu ajung sa vad si sa gust din anarhie si sa nu ajung sa aplic ce am invatat pentru a supravietui  unui dezastru social total.

Cer mult? Cer putin?

Posibil ca sunt nebun insa nu ma pot suspecta  ca sunt prost sau adormit.

Atat imi doresc.

Multumesc!

