☥ Setea

de danizvernariu

  Title : Life -Bitter sweet Photo by: danIzvernariu 2013 -private collections Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014 New Zealand Dan Izvernariu Collage


Title : Life -Bitter sweet
Photo by: danIzvernariu 2013 -private collections
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2013 ʘ 6014
New Zealand
Dan Izvernariu
Collage

„Sunt fiul Pamantului si al Cerului Instelat. Imi este sete. Vrei sa imi dai sa beau din fantana Cunoasterii?”

La numai 23 de ani am plecat in Legenda Personala in cautarea Marelui Mister al Labirintului Albastru.

Odata cu putin timp inainte de-a deveni maestra mea , ea, mi-a spus: “Orice este posibil si orice lupta este o virtute dar orice victorie trebuie sa fie asumata si pe cat posibil administrata intelept; in caz contrar totul se va intoarce impotriva ta…acum, iti mai doresti aceasta lupta?”

Si ea mi-a spus:

“Gusta un pic din acest acid amar….”

Cel mai rau lucru ce se poate intampla dupa ce, in timp ajungi sa le cunosti pe toate , este sa nu ai cu cine sa imparti acestea si cel mai tragic este sa nu ai cui sa le lasi in urma ta. Natura iti da, naturii restitui in acest joc al puteriilor destinul tau mai poate fi dejucat, alterat, mintit sau coafat insa niciodata nu vei putea stapani…soarta.

Acestea sunt principii existentiale de la care nu ai cum a te abate.

Cupa cu otrava dulce si amara este o Mare Arcana..ea este Graalul adanc ascuns in profundul Labirint , este Labirintul insusi.

Apoi mi-a intins cupa si mi-a spus a doua oara:
“Bea inca un pic din aceasta acra licoacre…”

Exista lucruri in viata la care visam insa nu ne sunt date, exista lucruri ce le primim insa nu stiim sa le pretuim , exista adevaruri si solutii ce ne stau in fata ochiilor insa nu le vedem …nimeni nu se poate supara pe exteriorul lui pentru propria limitare.

Jumatate eu, jumatate Universul …cand aceasta magica formula este alterata in continut, crez si aplicatie nimic nu mai conspira corect la victoria ta. Aceasta este cea mai sincera si cea mai pura modalitate de-a alege si de-a decide corect.

Apoi maestra ultima oara mi-a spus:
“…si acum bea pana la fund din aceasta Cupa”

Acest drum este fara intoarcere.

