Experiment psihologic : Simbolul 33

de danizvernariu

Cand dormim profund (i.e.) cum nu uitam sa respiram? Este foarte clar ca organismul controlat de creier isi continua activitatea in stand by. Precum un PC in IDLE; sistemul continua sa functioneze la parametrii normali.

O mare dilema a existat candva pentru numerologie respectiv, dece unele numere ne apar cu desavarsire ani de zile sau in repetate randuri in parcursul starii de veghe in diverse situatii.

 House Number 33 (collage) By: danIzvernariu _ Lx. Pt. 2011 Cam .:SONY Alpha 230 Photoshop use : Adobe CS5 Layers : 14 Timing : ~2,15h Resolution : 1500x3000 px. © 2011fiveblueapples , prohibit to reproduce fiveblueapples publications © 1996 l.a. ca, us by:danIzvernariu LISBOA PORTUGAL 2011


House Number 33
(collage)
By: danIzvernariu _ Lx. Pt. 2011
Cam .:SONY Alpha 230
Photoshop use : Adobe CS5
© 2011fiveblueapples , prohibit to reproduce
fiveblueapples publications © 1996 l.a. ca, us
by:danIzvernariu LISBOA PORTUGAL 2011

Ar fi doua explicatii, cea esoterica ce tine de conspiratia matematica la sistemul in care traim si alta exoterica privind programarea mintala pe care suntem capabili sa o facem.

Practic toate numerele in combinatia lor sau singure exista in jurul nostru, mai mult in constructia noastra geometrica ca proportii…

Ochiul are capacitatea observarii a cca 21 de obiecte diferite dar doar intre 5 si 7 sunt memorate chiar daca au fost vazute astfel incat am putea spune “cam 7 sar in ochi” restul trecand cumva direct in subconstient.

Timp de 4 ani (incepand cu anul 2009) impreuna cu alti 4 studenti ai atelierului nostru am facut un experiment privind observarea repetarii cifrelor in diverse contexte : pe strada, ora, data, etc.

Astfel eu am luat timp de 2 ani in studiu cifra 4. Am observat ca suma din suma  datei mele de nastere face sa rezulte cifra 4 la final, ca suma din suma numarului literelor din numele meu face sa rezulte cifra 4, ca mai toate masinile intalnite pe strada aveau in numarul de imatriculare cifra 4 . Niciodata nu am dat gres cand m-am uitat asa de verificare undeva sa nu intalnesc cifra 4.

Dupa doi ani, mi-am propus sa schimb cifra si am ales cifra 33 ; un numar cat se paote de interesant esoteric. A inceput sa studiez simbolul lui ascuns si cumva astfel impresionat (cred?)  am programat mintal si obsesiv aceasta cifra.

Timp de 2 ani fara greseala ma trezeam noapte intre 3:30 si 3:33 nici mai devreme nici mai tarziu pentru ca in jur de o ora sa nu pot dormi. Timp de 2 ani ora la care ma uitam la ceas era fara indoiala X : 33 min; orice masina la care priveam fara sa vreau avea la numarul de imatriculare cifra 33; la 33 de ani am schimbat propria viata la 180º si radical emigrand; …

Relatoriul celor 4 studenti ai atelierului arata date similare cu rezultatele mele, toti fara exceptie au avut “viziuni” observand repetitivitatea cifrelor propuse ca subiect respectiv 5, 8, 66, 101 .

Imi amintesc ca pe la 14-15 ani aveam obsesie cifra 7 ,timp in care se petrecea acelas lucru. Sapte era peste tot.

Concluzia mea: totul este matematic pur (in combinatie)sau matematic geometric (ca desen); prin ochi puterea de observare este pana la 21-24 obiecte, spuneam mai sus. Se pare ca memoram si mentinem activ doar 7 obiecte maxim in memorie, restul trecand ca arhiva vazut/ignorat/memorat. Asa se explica aparitia cifrelor obsesive.

Ce determina aparitia cifrelor “obsesive” relationate cu evenimente, acest lucrur este foarte complicat de inteles pentru ca variaza de la persoana la persoana ca aparitie/semnificatie/intamplare. Ce pentru unii este fact pozitiv pentru altii poate fi negativ.

Cert este ca ciclic evenimentele se repeta mereu pentru ca viata este un ciclu de evenimente si totul in univeres se desfasoara circular (circumvolut). Vezi mai profund ideia filmului Matrix.

