Planning/2014- customers / Workshop

de danizvernariu

 Title : danIzvernariu workshop banner  SPRING TIME PROJECTS 2014 Photo by : Dan izvernariu Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress


Title : danIzvernariu workshop banner
SPRING TIME PROJECTS 2014
Photo by : Dan izvernariu
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

In final am reusit sa imi intocmesc cumva agenda ce va incepe din Februarie 2014 si priveste sezoanele de Primavara, Vara si Toamna pana in Oct. 2014 .
Am intrat in posesia unui contract foarte mare in colaborare cu US pentru o post productie avuta in vedere de acum doi ani. La acest contract este foarte mult de lucru si mai ales de sisif ceeace presupune un timp full time/day complect ocupat.

Pentru Romania:
Doar doi clienti cu care am inceput sa colaborez(nu scriu nume pentru ca ei se stiu deja) au prioritate in regim de urgenta ce poate fi facut practic in ziua mea libera . Oricum chiar si pentru ei feedbackul meu va fi cu intarzieri si nu promt ca pana acum.

Posibil ca la finele lui Octombrie/Nov. sa vizitam Romania dupa 14 ani pentru perioada Sarbatoriilor de Iarna 2014 daca si numai daca nu va fi agendata o sesiune foto promisa in atelierul meu loco.

Din perspectiva altor solicitari ce vin din Romania via Email preiau lucrari doar in urmatoarele conditii ca urmare a aglomerarii :
– Preaiau doar HIGH RESOLUTION si formate mari pentru : ilustratie, corectie ,potrete, bannere, altele.
– Nu ma ofer in servicii de urgenta pentru ca nu este posibil
– Oferta mea de pret este fixa si nu va fi negociata urmand acelas sistem ca pana acum:
Interivew client- Receptie materiale via We  Transfer- FEEDBACK custumer:Preview SAMPLE v1 si v2 – Payment via: Pay Pal sau Western Union  75% din valoarea totala- Payment final si Expediere marfa via WeTransfer .

Pretul este stabilit pe ora si include interview ca taxa. Evaluez aproximativ dupa interview si propun un pret.

Daca sunt dubii, va rog email me din pagina LINK sau in mesaje private in Reteaua Sociala Facebook.

danIzvernariu .

