Autismul meu

de danizvernariu

1621728_678641085519947_1010108425_n

Anul acesta “sarbatoresc” cam 15 ani de cand nu am urmarit o emisiune TV afara de National Geographic, Discovery (si/sau genul) sau 10 min info stiri daca s-a intamplat ceva important in lume.
Din anul 1996 de cand utilizez internetul acasa, am uitat de televiziune.
Consider ca ma uit la ce vreau eu si nu la ce mi se ofera, ma uit si vizionez comparativ mereu pe internet, urmaresc filme, art si chiar politica insa din perspectiva politicii nu mai mult decat o informatie suficienta pentru a afla QVO VADIS…istoria urmarind opinia altora in forumuri si comentarii.
Apeland la informatia alternativa si diversificata, azi, acum ma simt ma confuz ca oricand. Ma intreb : “Pentru ce as avea un punct de vedere?”
Punctul de vedere sa fie clar, TE LIMITEAZA!
Lumea se schimba permanent nu respecta mai nimic din ce a propus si nu promite nimic altceva decat propriul interes. Asa se face ca sunt absent politic si mai ales distant fata de opinii subiective.
Sunt un absolut liberal in sinea mea, dar absolut …cand spun aceasta spun : am inteles ce inseamna libertatea si liberalismul, chiar traiesc aceasta.
Multi afirma acest lucru insa putini sunt capabili sa puna in materializare ce cred si ce spun; totul se pare merge pana la acceptul in defavoare (e viata!) …cand acest lucru intervine…nu mai suntem liberali pentru ca nu acceptam ca trebuie sa pierdem sau sa renuntam.
Mai mult, nu cred in clasa politica oricare ar fi.
Pentru ce as crede in cineva care tot ce face face de fatada iar in interior este compromis? De unde atata “intelegere” in vorba populara sa “faci ce spune popa si nu ce face popa?” … dece as face ce spune popa daca mai am si propria ratiune , personalitate, cultura?
Oamenii politici si popii sunt azi ce mai precis inseamna BROKERAJ in Wall ST. … te cauta , te vrajesc, incaseaza venitul si …nu au nici o raspundere. Mint? Aberez? Sau…?
Lumea se joaca cu ideea de versatilism, toti sunt flexibili insa stai sa observi, doar in interes subiectiv si egoist, nu te gandi ca cineva se gandeste “cum ar fi mai bine pentru noi toti” ci ce sfori sa trag ca sa imi mearga bine MIE.
Ca sa vezi… toate partidele din lume lupta pentru idealuri insa idealuriile sunt doar pentru cei de sus si rar se reflecta in stratul celor care lupta realmente fizic sau intelectual pentru ele; toate religiile vorbesc despre DRAGOSTE insa putine realmente o practica, multe organizatii alternative vorbesc despre filosofia speculativa a constructiei si a constructivismului insa putine realmente practica ca si cum am spune: daca geometria este aplicabila , matematic probat pentru ce doar sa speculam ne facand nimic noi aia care stim cum se aplica si ne consideram deosebiti de ignoranti …deosebiti in ce?
Aceleasi rufe murdare, aceleasi discutii fara noima, aceleasi orgolii si impulsuri…care este Maria si care palaria?
Odata v-am vorbit despre ce ai face daca esti intr-un cub si ar trebui sa evadezi iar dupa ce ai evadat ai descoperit ca ai intrat in alt cub altfel colorat insa spatial identic…ce te faci cand mai evadezi odata si mai descoperi odata acelas lucru?
Lumea actual se trezeste (in constiinta) pentru urmatoarea lunga perioada va fi un mare SEPARATIO (separare) timp in care, sper, vom avea spatiu sa gandim si sa ne asezam in sinea noastra. Ce va reuni aceasta lume? Sunt absolut convins, un mare necaz din care va avea de invatat.
Pana atunci PACE si MINCIUNI ..pe cat poti ingurgita.

 

