Wellington 21-12-2012 „Linistea dinaintea furtunii”

de danizvernariu

 Title: 21-12-2012 Wellington NZL ( Adelaide Rd 522) Photo by: dan izvernariu 2012 Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6013 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress


Title: 21-12-2012 Wellington NZL ( Adelaide Rd 522)
Photo by: dan izvernariu 2012
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2012 ʘ 6013
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

 

Ringa pakia!      Slap the hands against the thighs!

 Uma tiraha!      Puff out the chest!

 Turi whatia!      Bend the knees!

 Hope whai ake!      Let the hip follow!

Waewae takahia kia kino!          Stamp the feet as hard as you can!

& All:

Ka mate, ka mate     I die, I die,

Ka ora’ Ka ora’   I live, I live,

Ka mate, ka mate      I die, I die

 Ka ora Ka ora ”  I live, I live,

 Tēnei te tangata pūhuruhuru     This is the hairy man

 Nāna i tiki mai whakawhiti te rā      Who caused the sun to shine again for me

 Upane…Upane      Up the ladder…Up the ladder

 Upane Kaupane”       Up to the top

 Whiti te rā,!      The sun shines!

He!

Inca din anul 2006 am inceput sa ma arat foarte preocupat de un fenomen psihologic in masa privind evenimentul mult discutat DOOMSDAY 21-12-2012 in diverse forumuri, websiteuri, carti, filme , tv si ziaristica.
Asa am observat ca mai tot ce ieri a fost SF, a devenit in scurt timp realitate. De la Stars Wars din anii 80 pana azi distanta nu este decat cateva decenii si iata mai tot ca tehnologie exista azi si functioneaza ce „ieri” a fost doar o fantezie.
Aceasta zi ne-a gasit in Wellington NZ si pentru ca a fost o zi speciala , Solstitiul de Iarna , am petrecut aceasta in mijlocul unui trib mãori in care am fost invitati sa participam la ritualul sacru al Solstitiului.
De mentionat este ca, Maõri au o cultura similara cu Aztecii , ciivilizatia Maya, sunt foarte asemanatori ca traditie si credinta privind ancestralul si simbolurile esoterice ce le utilizeaza ca desen .
Am asistat deci, la o serie de manifestari tipic ritualic tribal undeva in apropierea Island Bay pe o plaja pentru a avea cele patru elemente primordiale in apropiere: aerul, focul,apa si pamantul (plaja).
Timp de 6 ani am asteptat aceasta zi urmarind cum am mai spus mai sus de la cele mai indraznete povesti S.F. de pe mariile ecrane pana la explicatii exo sau esoterice ori in combinatie de catre diversi.
Sincer la ce ma asteptam in acea zi?

Raspunsul meu in ciuda obsesiei ce am facut pentru aceasta zi a fost … (spun cum am gandit) “ va fi cel mult un semn deosebit dar nimic mai mult”.
Ei bine, nu a fost nimic cat ai putut vedea cu ochii pe uscat, mare si cer .
La sfarsitul ritualului ne-am scufundat cu totii in Marea Tasmaniei ca semn de purificare si unire cu Natura.
Marea Tasmaniei este rece ca gheata si vara, Solstitiul de Iarna (nordic) este cel de Vara Sudic 21-12, practic plaja aici este relativ periculoasa din cauza stratului de ozon foarte subtire si deosebit de neplacuta pentru inotat din cauza curentiilor reci ai Polului Sud.
Sub prosoape stam cu totii in jurul focului , ni se imparte o mancare frugurala din ierburi si legume tipica Mãori.

Dupa un timp mi se da dreptul sa ma adresez capeteniei spirituale pe care dupa o discutie privata il intreb ce parere are despre aceasta importanta zi despre care “omul alb” crede ca va fi ultima.
Cateva minute acesta priveste in zare parand ca nu m-a auzit. Apoi imi spune:
– Ce ai observat azi mai deosebit? Dar ndeobste mai deosebit?
Imi frec creierii , era o zi cu soare intens … nici un cutremur obisnuit, nici o sirena a politiei sau salvarii, nici un zgomot…aha! Imi vine in cap…
-Nici un zgomot la mijlocul zilei.
-Exact! Ai mai auzit tu o situatie in care in Wellington sa fie LINISTE ca noapte la ora 2:00 , Vinerea in amiaza mare?
– Confirm ca nu .
Odata cu mine mai confirma si nativii acest lucru.
– Ei bine , spune el, ce semn mai bun putea fi? Constiinta umana moderna se dezice de misticul stramosesc insa in sinea ei ii este frica, se ascunde…iata, azi e liniste de mormant in Wellington, e zi dar parca e noaptea. Nici masini si aglomeratie pe strazi nu este.
– Ce vreti mai mult? Este linistea dinaintea furtunii…

Il mai intreb care este opinia lui privind extinctia speciei. Imi spune ca orice este posibil pentru ca viata este fragila insa o mare, mare schimbare se va arata in urmatorii ani, fapt ce a inceput cu mult timp in urma.

Aici, in acest loc, la aceasta data aveam sa aflu ce se intampla cu Insula Kiribati, ca Pole Shift nu este o fantezie iar schimbariile climaterice vor aduce efecte devastatoare sociale ce ne vor putea impinge cu sute de ani in urmaca civilizatie. Aceste lucruri se desfasoara , azi… abrupt iar cele mai fericite predictii date de catre oamenii de stiinta sunt ca acest fapt ce va inversa sensul vietii radical se va petrece in cateva decenii iar in cel mai nefericit caz se va intampla de la o luna la alta.

Inainte de-a pleca la ritual , am facut o fotografie ca aminitre pentru a putea fixa aceasta zi de referinta a “inceputului Sfarsitului “ asa cu Maya a calculat, Nostradamus a prezis si azi cumva a inceput sa fie vizibil in natura si societate.

KIAORA!

