☪ Primavara/EQUINOX 2014 (☉6014) ☀

de danizvernariu

Title: Sulphurum Collage Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Title: Sulphurum
Collage
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

EQUINOX de PRIMAVARA :
20-03-2014 (6014) 16:57 GMT

Fac parte din categoria oamenilor care “vad” ce altii nu pot vedea. Este foarte posibil ca acest fenomen stiintific cumva sa fie probat prin conexiunea si revelatia subconstientului in timpul somnului; unde „somnul” (odihna) pare a fi un mijloc al meditatiei involuntare.
Acest fapt mi se intampla din anul 1994 (in 1993 am fost initiat in arta alchimica) an in care incep sa visez lucruri ca un film “dèjá vu” ; problema este ca nu visez ce vreau sa aflu fapt ce dovedeste ca acele conexiuni nu se fac plecand de la constient ci tocmai de la imaginile privite cumva cu acea “privire exterioara” .Important este ca tot ce visez atunci cand este momentul se releva aevea in realitatea comuna.

Majoritatea oamenilor viseaza simbolic, eu visez FILM adica ad literam imaginea a ceeace urmeaza sa se intample daca acel fapt ori este extrem de important in lume ori are sau va avea in scurt timp un impact in viata mea.

La una din sesiuniile recente am intalnit o clienta care din discutii in pragul sesiunii imi spune despre visele ei care “sunt interesante si fascinante” – spune ea mentionand ca in vis realmentraieste ca si cum ar fi in realitate.

Ceeace imi atrage atentia sa ma face curios este ca aceasta viseaza simbolic cu simboluri ce azi este greu de crezut ca cineva mai viseaza.
Dr. Carl Gustav Jung spune in Operele Complecte din perspectiva visului , simbolului si a oniricului ca (citat aproximativ din memorie):” simboluriile incep sa dispara datorita infloririi urbanului. Astfel o mare parte din oameni vor inceta sa mai viseze animale de casa sau fantani ori alte elemente ce constituie peisajul rural.” Cumva suntem avizati ca nu numai schimbari valorice din aceasta cauza vor urma (ideia a fost lansata in jurul lui 1910) –ce iata sunt de actualitate- dar si cod key al limbajului occult sa va schimba radical. Omul de la oras nu va mai visa corbul ce inseamna sufletul ci va visa cladiri sau masini sau peisaj modern.

In imaginea de mai sus- colaj- de aceasta data fara interpretare simbologica public am incercat sa readau in joaca in Photoshop visul cel mai obsesiv al clientei mele penrtu fotografie.

Am incercat sa merg pana la detalii marunte in reprezentare pentru ca  pare interesant ca limbaj esoteric mai ales pentru ca subiectul care viseaza nu are de a face si nu a avut de-a face cu satul sau pet-ul  dar viseaza: animale de casa, ciuperci otravitoare (in cazul nostru Sulphurum) si contextul in care se gaseste pare unul mistic ritualic si nu ceva fantezist aiurea.

Imaginea a durat cam 3-4 saptamaini pana am gasit impreuna, canapeaua, animalul si culoriile/luminile si umbrele ce ea le descrie ca apar in vis. La final, surpriza mea a fost ca facnd abstractie de mici detalii imaginea visului este reprezentata corect- spune clienta.

Visul in sine inseamna ceva, dicutand am descoperit impreuna ce, cu o alta ocazie in post privat pentru abonatii mei o descriere ce a fost confirmata ca adevarata de catre clienta mea dupa ce am interpretat.

