Multumiri prietenilor mei virtuali sau reali din Reteaua Sociala Facebook

de danizvernariu

 

Dan Izvernariu 02-05-2014 website blog : https://322danizvernariu.wordpress.com/ Photo by . Doris Izvernariu NZ Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Dan Izvernariu 02-05-2014
website blog : https://322danizvernariu.wordpress.com/
Photo by . Doris Izvernariu NZ
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Am sa va spun un amanunt ce m-a marcat azi 03-05-2014, nu am stiut ca atat de multa lume citeste ceeace eu postez, nu am stiut ca atat de multa lume este interesata de obsesivul meu pentru Iluminare si Legenda Personala, nu am stiut ca atat de multi spera sa gaseasca ca si mine CE si CUM despre existenta.

Va multumesc sincer tuturor oameni buni, curajosi si frumosi ce sunteti  framantati de ganduri, de vise, de proiecte si de locuirea de sine.

Viata este un mare mister sau poate toata aceasta este doar o simpla iluzie in capetele noastre datorita constructiei si a functionalitatii electro chimice a organismului. Oricare ar fi, este palpitant sa traiesti si sa stii ca existi.

Ce pot sa va spun tuturor?

FA TOT CE DORESTI, RAU INSA NIMANUI! Pentru ca toate sunt date Cunoasterii , Puterii de a le trece si Frumusetii de-a le traii din plin.

Am un obicei sa spun “ -Si tu citesti tzacanelile mele?” ei bine , stiu dece, stiu ce cauti insa din tot ce pot oferi avand grija sa nu insel este doar o simpla sugestie sau descrierea experientei asa cum am trait si am inteles in propria mea limitare…poate ca TU o sa fi inspirat si o sa adaugi ceva nou sau in plus intelegerii …

Cine suntem, de unde venim, ce sens avem si incotro ne indreptam in acest misterios Ocean Haotic.

Continui sa va turui despre : Liberal, liberalism, dragoste, liber arbitru, experienta, concluzie, ” a face”, a darui, cauza/efect, alchimie, filosofie de viata, eliberare, transmutatie, conexiune, ideal, autocunoastere, rebel si cu vointa, respect , Natura si Legenda Personala  impotriva ignorantei.

Va imbratisez pe toti ! Lumina voua! FIE.

Dan Izvernariu

02.05.2014 (6014)

