5,4,3,2,1….& RELAX (2) : Misteriosul Pom

de danizvernariu

Acest post este o continuare a postului din 6 Aprilie 2014 (Link post cu deschidere in pagina separata, click AICI) in care va vorbeam despre o tehnica a auto hipnozei (meditatie) ,post in care am descris cu lux de amanunte ce vad atunci cand obisnuiesc sa meditez pentru relaxare sau un scop anume. Am descris cumva locul, personajele (Donna Carla), valetul cu gura cusuta , strada, epoca, interiorul…in care navighez de aproape 20 ani in fiecare moment al pauzei sau inainte de somn.

Spuneam ca in apartamentul de la nivelul parter deasupra celui de la demisol considerat “ spatiu malefic” (vezi post) se gaseste o iesire in partea stanga a holului inalt zugravit cu rosu/mov si cu mobiler vechi si ceas …fara aratatoare.

Aceasta iesire din standa se face intro camara de lemne identica cu cea de la tara si diferita de eleganta apartamentului aristocrat. Cu toate acestea acest mic spatiu nu inspira repulsie sau frica de “praf”, el este doar o trecere (sas) intre apartament si curtea din spate care si ea… este in fapt un spatiu imens montan care contine o prapastie si un Mar foarte batran exact pe buza haului.

Misteriosul Pom

Colaj in Photoshop – schita Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belong to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Am lucrat la aceasta imagine in Photoshop cateva saptamaini pentru a gasii cumva cat mai apropiata geografia ce o vad in minte. Imaginea este cca 60% match cu ceeace vad pentru ca a fost imposibil sa gasesc acel spatiu pictural pe vare il vizualizez in stare de meditatie.

Aceasta imagine este facuta in New Zealand iar marul l-am gasit undeva pe Net. Important este ca lumina si culoriile se potrivesc cu ceeace vad mintal.

Ce se petrece aici?

Important este de stiut ca acea casa baroc neoclasic in care merg are diveerse functiuni “magice” , aceasta iesire backdoor yard este in fapt o secventa in care mintea mea prin imaginatie a creeat pentru a justifica acea odihna sau non activ (fara subiect cautat). Acest lucru s-a intamplat dupa mult timp de cautari pentru diverse situatii intrun moment in care in navigarea mea m-am intrebat : “Eu ce caut azi aici? Nimic!” ; totusi am continuat navigharea iar imaginatia mi-a format alternativa cu ideia de PAUZA ACTIVA prin vizita deschizand o usa la stanga spre un spatiu feeric .

Practic aici, cand ma aflu aici , nu se petrece nimic ci doar respir, admir si inspectez o imensitate naturala fara sunete .

De la iesirea din casa pana la Pom este cam distanta pe care o vedeti in imaginea compusa din franturi diverse fotografii New Zealand.

Misteriosul Pom ca simbol in imaginatia mea involuntara (inspirata) ar putea fi unul din Cei Doi Pomi din ancestral, Pomul Cunoasterii din care omul a mancat si cel al Vietii despre care stiim foarte putin insa despre care ne este sugerat in cateva idei in filmul Avatar.

Ideia este ca acest drum parcurs in memorie este facut de acum cca 20 ani pe cand nu eram in New Zealand si pe cand nu exista ideia de Avatar.

Ce despre Misteriosul Pom.

Odata am avut puterea vointei sa conduc navigarea catre acest arbore batran de pe marginea prapastiei. Am mers chiar in echilibru pe tupina lui si in momentul in care am luat unul din fructele lui intregul peisaj in care eram s-a comutat pe o alta epoca a existentei mele. Undeva in copilarie  pe vremea cand de la geamul apartamentului nostru priveam contempland ca un copil la imensul brad alpin din curtea de vis-a-vis . Marturisesc ca am facut la acea vreme o “obsesie” pentru acel imens batran brad .

Acest brad avea alura unui “demon” care in unele vise inainta catre geam si chiar dadea sa intre in casa. Nu imi amintesc sa fiu speriat de acest lucru, fascinat, da.

Traziu am facut o mica conexiune analizand simboluriile , atingerea cunoasterii (marul) a dus catre trecut si nu catre viitor pentru ca toate au o baza in origine. Imi pare rau ca nu am continuat acel aspect si (sincer) nu m-am gandit ca azi sa il continui scormonind in memorie pentru ca , consider ca acest moment nu poate fi gratuit si desigur ascunde ceva legat de copilaria mea.

 

