Era sa adorm!

de danizvernariu

Adormire

” Pana cand Lumina se va reantoarce…” Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Spuneam anterior ca nimic in viata nu este identic si nu se repeta (daca se repeta!) in mod identic. Cand acel “izbitor de asemanator” se intampla se intampla din cauza trecutului ce nu a fost solutionat corect, actualizat si inteles pe deplin.

Din nefericire aceasta repetare a karmei tine de educatie in raport cu principiile existentiale . Daca ai o educatie mai rigida chiar foarte buna, poti avea surpriza ca ,lumea sa te priveasca ca pe un redus pentru ca realmente din cum ai fost educat nu poti accepta chiar daca realizezi ca momentul o cere : SCHIMBA MENTALISMUL …pentru simplu fapt ca ti se pare neprincipial , chit ca in context acest fapt da cat se poate de rau acel „principiu sanatos” care iata nu mai are nici cea mai mica corespondenta in realitatea vietii.
In cazul meu, a educatiei mele a trebuit ani de zile de lupte pentru ca sa omor un clovn tampit ce imi spunea:
“Capul plecat sabia nu-l taie”
sau ca toleranta crestina nu are margini postand astfel in rolul eroului patetic care culmea la final in loc de aplauze a avut parte chiar de picioare date undeva ca “incompetent” de catre cei care mereu au fost intelesi, iertati, compatimiti si acoperiti de compasiunea mea.
Va spuneam si va spun mereu, viata este un negot, un penibil si interminabil balans intre doua lucruri ce la final daca nu cad in armonie si echilibru acceptat de constiinta bilateral , nimic nu este si la nimic nu foloseste.

A tolera mereu intelegand si compatimaind in definitiv  este egal cu ideia de agresor ce devine victima. Ai puterea sa intelegi …si tot intelegi gasind scuze celui in cauza pana cand cel in cauza devine agresor gasind in toleranta ta incompetenta si prostie. trenbuie sa recunoastem ca toleranta trebuie sa existe atata timp cat tolerezi ca fiind tolerat. Cand nu mai esti tolerat poti fi filosof si Mesia ca te vor sacrifica, acest lucru poti verifica in experienta ta.

Facand un relatoriu asupra ultimilor 30 ani din viata mea am gasit fisura in karma mea. Asa am dedus ca tot ceeace rau azi mi se intampla se datoreaza atat delasarii cat si compasiunii prostesti si fara limita; in care am incercat sa inteleg ca si incompetentul va avea un dram de bun simt ca macar sa steie in banca lui daca a inteles ce limita are- gresit!
Am facut un calcul la time line-ul vietii proprii si am spus asa:
Pana la 18 ani am avut ocazia sa visez chiar cu ochii deschisi crezand ca mai exista personaje din povestea cu moral romantic.

Pe la 30 ani am constat ca viata se bazeaza fara mila pe acel “centru de interese” ce focalizeaza dorinte comune exprimate verbal si punerea (atentie!) in practica cu orice pret pentru ca asa am hotarat. Iata, va spun legatura GAND-CUVANT-A FACE se numeste KARMA.

Dupa 30 ani am inteles ca nu toata lumea este capabila sa realizeze ceeace spune ca gandeste, ca nu toata lumea este dispusa la lupta, ca nu toata lumea este constienta de propria raspundere in raport cu terti, ca viata se schimba la 10 ani odata in ritm cu ceeace societatea devine in acest interval , ca nu te poti opune valului decat daca faci actualizari recente si daca aceste actualizari le treci prin Ego si nu doar prin ratiune filosofica.
…dar ca mai toti cad de acord sa faca si sa dreaga pana la fapta.
La 40 ani inca platesc  factura trecutului meu, un trecut naiv si ades ignorant-dece nu!- ; la 40 ani única decizie dupa actualizari si experiente dure este sa recunosc fata de mine insumi ca selectivitatea trebuie aplicata cu orice pret actual pentru a scapa definitiv de bagajul si/sau sacii de nisip ce nu permit “balonului cu aer cald” sa se inalte acolo unde acesta in sinea lui profund nazuieste sa ajunga.
Daca pana acum am trait un orizontal mult, foarte mult elevat fata de altii (ca avantaj spun) uitand latura verticala si platind aceasta ignoranta din plin si la greu , este momentul fie sa accept o decizie luata rational si profund justificata obiectiv urmata de executare “silita” decat ca in urmatoarea decada la 50 si …de ani sa revin si sa spun…”mda, sunt constient de gresala mea perpeetua…”, un fel de scuza ce a trecut din constient in subconstient ca un viciu si o autocompatimire gretoasa.

Se spune ca fericirea este efemera. In fapt lupta in aceasta viata tine de fericire si nu de bani, sex sau putere. Banii sunt pentru cei care cred in economii si profit sperand ca fericirea poate fi cumparata – gresit!; sexul azi este un sport ce tine de vanat si vanator prin care se exprima acel “care pe care” sau autoconfirmarea si interesul meschin- gresit! ; puterea este pentru prosti atata timp cat Cunoasterea este deasupra ei.

In 30 ani am facut de trei ori backup vietii si constiintei insa gresala a fost ca mereu am reinstalat noul program cu optiunea “ asa cum fabricantul a instalat original” incercand sa adaptez actualizari ce in final nu au functionat ca urmare a faptului ca “fabricantul” la acea vreme a maturizarii mele a omis sa instaleze optiuniile : fi tu insuti si fi mereu out of box .

Ce trebuie sa recunosc azi?

Sunt un paradox al propriei slabiciuni si oricat am sa dezinstalez si reinstalez principii de viata tinand cont de acel framework bazat pe compasiune nelimitata am sa repet acela si greseli ca pana acum indiferent cat de actualizat sunt.
Ca un inititat in artele libere, in scoala de valori Aristotelica si filosofia /practica tantrica dupa 21 ani am descoperit abia azi care este viciul ce ma insoteste ca un executabil dll. in schema vietii mele nefericite si extenuante in lupta:
Din rahat nu ai sa faci diamante decat daca te minti singur sau ii minti pe altii, oricat de alchimist ai fi ! Aceasta , iata, este o cale a nefericirii.

