Zilele Soarelui : Lisboa

de danizvernariu

Title: Days of Sun (Summer Solstice 2014 /∴6014- ∴6015) Photo by Dan Izvernariu –home Lisboa Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Title: Days of Sun (Summer Solstice 2014 /∴6014- ∴6015)
Photo by Dan Izvernariu –home Lisboa
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Nu stiu daca undeva in lume m-am simtit mai bine ca ACASA in Lisboa.
11 ani am trait aici.
Recomand tuturor artistilor acest minunat si magic oras bohem in care lumina Soarelui este unica si absolut pretioasa . Sub un anume unghi , razele solare sunt de aur pe un cer albastru curat .
Vrei sa gusti romanticul, elegantul simplu si misterul , viziteaza Lisboa. Vrei sa cunosti istorie, aici fiecare casa are ceva de spus, vrei sa cunosti poezia si fado…cauta Alfama si cartierul meu Graça.
In Lisboa am definitivat maturizarea mea, in Lisboa am cunoscut esotericul, alchimia si am decis propriul drum ca si cum tara mea de origine nu ar fi existat niciodata in time-line ul vietii mele.
Sunt indragostit de aceasta tara, de acest oras, sub acest Soare!

Cand spun acasa spun : acasa in Lisboa

Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6014
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

