Continui sa „ma joc” in PsCss

de danizvernariu

Title: creativeART DECO PsCss (2)- collage Loving... Red lips Cortesy to La Perla Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Title: SAMPLE sketch Creative ART DECO PsCss (2)- collage
Loving… Red lips
Courtesy to La Perla
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Odata am comentat in unul din posturile de anul trecut din acest blog ca 4 ore de antrenament zilnic si studiu in Photoshop PsCss sunt cumva la limita sufucientei.
Zilnic deschid photoshopul si incerc ceva nou fie din tutoriale , fie din imaginatie.

Zilnic …de mai bine de 4 ani.

Am inceput sa fiu fascinat de textura si culoarea Art Deco. De cateva decade ale vietii oscilez nehotarat intre Art Nouveau si Art Deco.
Art Nouveau ma impresioneaza prin poezia si detaliul oferit de natura in vreme ce Deco ma excita cu stilul sau simplu si absolut elegant .
Alterneze se vede intre inspirativul naturii si rationalul liniei exacte.

De curand o clienta mi-a sugerat „vreau ceva clasic” asa am avut inspiratia de moment sa o prelucrez ca imagine in maniera din postul:

♥ ONE more cigarette

 

De atunci, ceva s-a aprins in capul meu, ….nu am timp sa pictez si recunosc rusinat ca „nu cred ca mana imi mai merge” dar, cred ca ar trebui sa adaug ceva nou in ceeace prezint ca stil, ca stil poster ce sa imite textura paint.
Am mai incercat anul trecut de Craciun un tutorial Van Gogh in care am transformat o imagine banala a unui peisaj de iarna in tipicul pictural a lui Van Gogh

Felicitari de Craciun alla Van Gogh (Tutorial in acest blog)

Nu stiu cat de cautate sunt pe piata acest gen de imagini, precum inca nu am o ideie clara cui (brand ) sa ma adresez insa deocamdata incerc sa imi formez un stil aparte cu mult lux si …la greu.

Din perspectiva modelelor…si aici alternez intre femeia cu curburi si cea absolut slaba dar exceptional ca expresie. Pe prima o mai gasesti, pe a doua cam complicat as adauga.
Poate ca prin toamna/iarna 2014 cand voi revenii cu noi postari in acest blog voi avea si voi prezenta un nou stil Art Photo , oricum imi doresc, o pauza in care vreu sa ma retrag pentru a decide ce am de facut in acest rastimp.

Recomand sincer in ciuda imaginii mele de mai sus, o tinuta pastel, o manechiura pastel fresh pentru vara pentru ca o culoare puternica chiar si seara poate contrasta socant (sau de prost gust) cu bronzul pielii vulgarizand astfel o imagine ce se vrea..fina si rafinata.
Fotografia originala de la care am plecat ca ideie in imaginea de mai sus:
la-perla_fw12_09

