Culori de apa

de danizvernariu

Title: creativeART DECO PsCss (3)- paint watercolors Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Title: creativeART DECO PsCss (4)- paint watercolors Courtesy to Mrs. B. A. / Auckland NZ
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

 Fredonez Duran Duran : Duran Duran – The Chauffeur  aceasta ma inspira ca moment si am acea usoara senzatie de sufocare atunci cand trag cliseu dupa cliseu.
Imi imping aparatul in arcada ochiului , o modalitate de-a  fixa aparatul pentru a evita acel tremur al mainii.
Este o sesiune incognito, nimic pregatit …doar un card si o usoara stergere a lentilelor…obiectivului, ochelariilor mei …
Uneori cade bine fara prea mult tam-tam si blá. blá, blá filosofie despre ce ar trebui si cum ar fi mai bine.
Ma intreaba ce melodie cant , ii redau cateva versuri cantand fals insa recitand corect;

“And watching lovers part, I feel you smiling
What glass splinters lie so deep in your mind
To tear out from your eyes, with a thought to stiffen brooding lies
And I’ll only watch you leave me further behind

And the sun drips down bedding heavy behind
The front of your dress, all shadowy lined
And the droning engine throbs in time
With your beating heart”
isi aminteste surade si apoi amandoi fredonam:
“Sing Blue Silver
Sing, sing, Blue Silver”

Sesiunea a fost consumata in cateva ore. Alegem 10 fotografii mai expresive si  doar 4 best off , din cca 216.

Cer simplu permsiunea de-a publica una doua imagini. Primesc dreptul la doar una ce tocmai nu ma incanta personal ca expresie. Nu este ceeace doresc eu.
Spre casa continui sa fredonez Duran Duran…imi amintesc de o imagine Deco a unui album mai vechi … ah! Imi scapa acum numele…
Ajung acasa si primul lucru pe care il fac , transform ce am primit drept de publicare ca fotografie banala de studio in ceva lucrat ce imi aminteste de Duran….

Oh Rio, Rio….

