Trenul de noapte catre Lisboa

de danizvernariu

Title: Study Post Production Night Train to Lisbon Kiwi Autumn 2014 Courtesy to : Mrs. P. H.  d F. Spiegel Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Title: Study Post Production Night Train to Lisbon
Kiwi Autumn 2014
Courtesy to : Mrs. P. Ncy. d F.  Location: Gare Sta. Appolonia Lisboa Portugal – archive
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

 

 

Rasfoiesc cu clienta mea sutele de fotografii prelucrate in Ps Css. Pur si simplu nu stie ce vrea ca tema, eu…nici atat.
Ma distantez sub un anume pretext ca sa o pot urmarii putin de la distanta fara a ma face simtit in spatiul ei.
Pregatesc tacticos cafeaua de dupaamiaza. Subit o intreb ca marci poarta, ce culori…care ar fi pretextul temei.
Pretextul nu am aflat insa , am aflat ca linia VOGUE este ceeace detine in garderoba. Rosu pentru ca este bruneta si aceasta o avantajeaza. Prefera luxul discret nu ii plac masinile indiferent de model ( spun in sinea mea, “asta a cazut” ca tocmai la asta ma si gandeam ca fond). …in fine , o ideie originala in care sa o pot pune in valoare.
Zaresc pe screen in tmp ce ea rasfoia arhiva mea de imagini din diferite timpuri. Ceva drag imi sare in ochi…Gara Sta. Appolonia din Lisboa unde ani de zile am facut naveta … naveta intre doua orase, intre doua profesiuni opuse (aircraft si design art) , intre filosofii citite in tren ..Jung, Freud, Osho… in acel dute vino mereu cu un mic carnetel pentru a-mi nota idei si “retete alchimice”.

Ii spun prin surprindere, vreau sa te imbraci in ceva de seara… ma intreaba , “cand , acum?” . Observ ca are un foarte bun machiaj, simplu si perfect in tus.

In timp ce imi consum cafeaua si (fumez tigara de la tigara) fumez incep sa zambesc  ca un vulpoi… imi imaginez, femeia cu staif, eleganta, frumoasa, fina, discreta… background…. Izbitor blurat ca sa o pot scoate in evidenta.

In paralel gandul imi zboara la filmul “ The Night Train to Lisbon” , un film romantic, misterios si cu lume buna.

Ma lafai in scaun acum pentru ca stiu ca am sa o uimesc si am de gand sa o fac live avand laptopul cu mine, adica un show know how in PsCss dupa sedinta foto.

Apare dupa un timp…cu acel “pam-pam” …si ramane fixatta in usa asteptand probabil opinia mea.

Arata superb si perfect… aproape racnesc…freeze… pentru ca imi place atitudinea si pozitia ei… dracui in sinea mea ca nu am pregatit aparatul insa nu m-am gandit la ceva incognito.

Este important sa comunici, sa te concentrezi incercand sa tranzmiti ganduri sau imagini interioare asa cum le vezi doar tu pentru ca cel de langa tine sa poata imagina ceeace tu vezi. Este important sa iti faci timp si sa nu cedezi grabei nici macar cand vorbesti.

Apropos.
recomand filmul “ Night Train to Lisbon”!

