“Nu mai cred in magic!”

de danizvernariu

Title: Study Post Production  ACTION Dim & Jaded  Kiwi Autumn 2014 SAMPLE  Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Title: Study Post Production
ACTION Dim & Jaded
Kiwi Autumn 2014
SAMPLE
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Afirmatia nu imi apartine dar…

 

Lucrez la un studiu de culoare pentru niste retusuri fotografie ; un fel de post productie . Nici eu si nic fotograful nu suntem decisi cam “ce se cere”.

In ultimul moment aplic un ACTION ce mai salveaza cumva situatia : “ Dim &  Jaded “ a lui David Nanchin. Oricat am incercat sa mai incondeiez imaginea nu am prea reusit pentru ca , se pare nu am fost nici prea inspirat si nici prea focalizat.

Sunt pe cale sa imi inchid PC ul insa imi cade privirea pe un mesaj prv. care isi incepe discursul cu “ Dan, eu nu mai cred in magic!”.
O buna prietena trece cele mai negre clipe si mai dezarmante situatii de infruntat.

Stiu prea bine ce inseamna aceasta afirmatie din proprie experienta, din frustrarea prin care am trecut si eu nu de putine ori.

Sunt atat de marcat de aceasta afirmatie incat imi sta mintea in loc. Aceasta afirmatie vine de la o persoana ce imi este draga , de la o persoana pe care am urmarit discret cativa ani ce fel de evolutie are…de la o persoana care mai ieri era in al noua-lea cer ..iar azi, foarte down.

Nici nu stiu ce trebuie sa raspund. Nu am talentul unui popa sa o mint, nu am linistea unui preot parinte sa o pot da la intors filosofic, nu am puterea sa-i demonstrez contrariul dar simt ca as dori sa o ajut stiind prea bine ce inseamna sa fi singur si la limita la care toate adunate in timp isi fac acum efectul.

Sa fim rationali.

ASCULTA, FOCALIZEAZA, OBSERVA, RATIONEAZA CAT MAI OBIECTIV, ACTIONEAZA, RISCA MEREU!

Denumesc “magic” ( o spun a mia oara) acel fapt inedit ce se petrece in constiinta noastra ca urmare fie a unui fact extern , fie a sumei de date pe care le memoram sau le surprindem si care releva la un moment X conjunctural o rezolutie la care noi fie ca am ignorat, fie ca nu am banuit facand conexiunea cu istoricul time-line trait ca eveniment anterior. Acel moment de revelatie sa spunem surprinzator ades, nu este altceva decat evenimentul in crestere din conul de umbra unde “mocneste” si pe care fie nu il percepem, fie este cosnpirativ prin terte persoane. Vezi ideia “scrisoarea catre Mos Craciun” ca o conspiratie ce se releva in final.

As vrea sa va spun un lucru. Cel mai ades ne dorim sa ne schimbam viata in mod magic, mai ales atunci cand nu avem solutii. 90% doresc ca magicul sa se intample asa hocus-pocus …ce bine ar fi! Uneori se intampla pentru ca am mai spus mai sus, ne dorim tocmai ceeace in subconstient sta si am ignorat pana atunci, alteori acest lucru refuza sa se intample pentru ca…pentru ca nu a avut loc ciocnirea cu acel lucru din n luate cate k posibilitati in combinatii , aranjamente sau permutari ca sansa.

Ei bine, sa imaginam ca iubesc o femeie fara sa declar aceasta. Pana la urma, fie ca patima mea ma indruma fara sa vreau ca sa ii “tai calea” (oricare ar fi procedura) fie ca cineva , auzind de acest lucru, tot fara stirea mea din picanteria barfei (sa spunem) face sa fie auzit de femeia vizata de mine . Sunt N variante.

Ok, problema ce o intalnim ar putea aparea dupa un timp dupa ce magia s-a petrecut cauza/efect si iata, ma aflu alaturi de mult visata femeie. Totul este ok pana la limita la care apar disensiuniile de personalitate . Nu sunt doua persoane identice iar daca seamana mult intre ele si acel “match” al potrivirii este izbitor atunci vor intervenii alti factori ce vor pune disensiunea pe masa pentru ca intreaga poveste “de aur” sa se incheie intro mare dezamagire. Timpii de intelegere si reactie sunt diferiti, aceasta nimeni nu o poate altera.

Trebuie sa stiti un lucru “ai grija ce iti doresti pentru ca este foarte posibil sa primesti” are un substrat logic  si anume, noi alegem, alegem ceeace este mai bine pentru noi, mai conveniet si mai portivit in raport cu firea noastra insa ceeace omitem din aceasta “magie” este ca vom primi doar si numai in acest mod: dorinta+toate bunele si relele ce tin de aceasta. In alte cuvinte , am sa va dezamagesc spunand dupa 20 ani de experiente de la rugaciune, meditatie, ritual si filosofie rationala ca omul prin dorinta lui schiimba doar palaria in cel mai bun caz daca nu o zboara vantul tocmai la actul schimbarii din cauze de… vremuri .

Cand primesti sau schimbi ceva vechi pentru ceva nou, trebuie sa  fi pregatit sa intampini acel “nou univers” dat de “moon child” (esoteristii stiu, ce) situatie in care in principiu la inceput triumfezi pentru ca in final sa “platesti”. Plata aici este tocmai acele valori negative pe care nu ai stiut ca o sa le iei odata cu victoria si cadoul.

Am spune acum, pierderea unui crez vine din x esecuri. Scapam insa din vedere ca atingerea perfectitudinii nu prea este posibila si atunci trebuie sa fim pregatiti sa ne bucuram putin si sa suferim cam mult.

Oricare ar fi, única noastra datorie este sa incercam sa parcurgem drumul vietii cu curaj, imaginatie, nebunie daca vreti sperand mereu si bucurandu-ne de putinul aur si firava fericire pe care o ofera viata.

Mai exista si o alta situatie, poate cel mai ades intalnita , faptul ca acel “match” se intersecteaza cu noi, ba chiar se loveste de noi insa noi tocmai alergam orbi dupa aiureli, stereotipuri uitand sa simtim, sa intuim, sa lasam liber acel instinct ce ne spune : “ mahh nebunule e asta…uite assstaaaa…nu alta” si totusi …nu vom asculta de vocea interioara mizand pe alte “numere”.

Omul , fiinta lui se afla permanent sub o ploaie de meteoriti ce lovesc sau se intersecteaza cu existenta lui. Toate acestea sunt match-uri..dece vreti incapatanat sa alegeti doar un arhietip ce poate…nu este al vostru?

