Sample: Amanda ACTIONS PsCss Post Production

de danizvernariu

Title: Amanda ACTIONS -sample Photo &Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Title: Amanda ACTIONS -sample
Photo &Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Sesiune Madrid 2014

Primesc un job, la concurenta cu tema lenjerie. Firma care solicita aceasta imi pune la dispozitie modele la alegere si cateva piese de lenjerie.

Am doar o singura sansa sa prezint o singura fotografie. Intereseaza maniera, paleta de culori si genul abordat.

Ma foiesc cand ma decid ce vreau. Nu am spatiul. O simpla prezentare gen studio nu ma incanta, o prezentare gen buduoar italian stile nu am de unde sa procur.

Recurg la ideia , foto studio + layer fundal imprumutat din arhiva mea foto.

O aleg pe Amanda din cele cateva modele. Amanda este genul opus manechinelor uzate de La Perla , slabe, anoxerice si palide. Incercarea mea este riscanta pentru ca un astfel de model intampina dificultate la prelucrare. Un singur unghi prost luat si ADIO forme armonioase.

Totusi nu am ce pierde… Amanda oricum are sesiune platita ca luam contractul sau nu, eu mai castig o experienta si…in final poate..poate castigam.
Portuguesa pentru un vorbitor de limba portuguesa fluenta face inteleasa chiar si spaniola (castellana), pentru un spaniol este mai greu sa inteleaga portuguesa din cauza…ignorantei ades, L. Engleza ,acum nu imi foloseste la nimic, este ca si cum in New Zealand, Australia, UK si US nu iti foloseste spaniola, cat despre portuguesa …nada de nada!

Totusi cu exceptia catorva cuvinte reusim sa comunicam pe intelese in final.

Ii cer un singur lucru sa nu priveasca catre obiectivul meu si sa nu zambeasca, Figura insa serioasa nu ma inspira de acesta data. Simt in acelas timp ca aceasta sesiunea nu este a mea , dar… daca este show sa fie!

Din seriozitatea ei ii cer sa fie mai serioasa. Pe moment nu intelege si incearca sa dreaga o fata mai rigida. O tin asa cateva secunde intentionat… izbucnim in ras mai apoi! Este si fotografia care imi place cel mai mult, recunosc contrar principiilor mele de a expune subiecte.

Cumva, munca noastra este o munca rasplatita in polite de credit si ades de acctiuni financiare ce sunt mereu in scadere din momentul publicarii si non valoare pe masura ce apar noi si noi idei ce schimba moda, prezentarea si conceptul.

As putea spune ca cea mai frumoasa viata art este aceia sprijinita de financiar, se spune ca multe lucruri se nasc in durere, foame, frustrare. Agreez ideia cu Yng/Yang in situatia creativitatii insa parca, parca prefer viata aceia mondena aristocrata departe de mizeriile vietii.

Odata cineva m-a intrebat frontal „- Te sustine cineva in ceeace faci?”  am simtit multa durere in intrebare, cel care intreba era un pictor si inca unul foarte bun.

Cu ceeace am fotografiat si prelucrat in acest proiect nu ma astept la semnaturi ,poate cel mult la aplauze . Pur si simplu nu simt ca sunt victorios ceeace ma indeamna sa cred ca inspiratia mea de moment nu a avut suport.

 

 

 

 

