Lx Autumn -Post Production

de danizvernariu

Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Imi planific pentru anul viitor 2015 o iesire acasa in Lisboa.

Inca nu ne-am hotarat ce vrem sa vedem , pe cine din lunga lista de prieteni reali vrem sa vizitam si mai precis care va fi scopul in strafundul ideii. Este greu de spus… foarte greu pentru ca timpul alocat pentru aceasta excursie cu siguranta va fi scurt.
Fac ce fac si gandul imi este tot acasa in Lisboa. Cred ca exista acolo o restanta sau ceva ce a ramas nesolutionat.
Criza economica mondiala ne-a impins catre emisfera sudica, loc in care nu am gasit mai nimic ce are a face cu stilul nostru de viata, cu acel boehm rafinat. Nu suntem genul „fish & cheeps” .
Observ ca in toate prezentariile ele facute ca preview clientilor , am ca fundal Lisboa.
In aceasta perioada cel mai bland Soare si cea mai nobila lumina este in Lisboa.

In aceasta perioada viata aici incepe sa se retraga in taverne cu traditii stravechi ( mai bine de 200 ani), in restaurante cu lumini calde si in reuniuni in care nu lipseste filosofia, gandul si poate putin romantic imprumutat din poeme.

In imaginea de mai sus am incercat o combinatie de ACTIONS in PsCss pe o fotografie mai veche alb-negru din Lisboa pe una din straziile aleatorii centrului istoric.
Ideia a fost sa evidentiez subiectul in cadrul sugestiei de umed ,ploaie, putin rece si greu ca stare, tipic dupamiaza/seara in vreme de furtuna pe Atlantic.
Doua lucruri prevestesc ploaia in Lisboa, agitatia pescarusiilor si sunetele ciudate dintr-un mic nai scoase de tocilarul ambulant cu bicicleta ce bate ingustele strazi si pe care…niciodata nu l-am vazut ci doar l-am auzit.

