Post productie : Before and After / Darla – Russian old school stile

de danizvernariu

 

Post productie pentru culoare naturala a pielii, claritate si textura picturala
In opinia mea, cele mai fine fotografii portret si nu numai , din perspectiva culoare/lumina/calitate scharff apartin in mare, foarte mare parte fotografiilor rusi. Am gasit in lucrariile lor o serie de fotografii ce au inspirat noul meu stil. Mai multa claritate, mai expresiv si mai detailat.
Am luat ca exemplu la intamplare o imagine pentru a o prelucra (post productie) asa cum o vad eu  din perspectiva culorii ,luminii si a texturii. Desigur varianta originala de la care am inceput prelucrarea estecat se poate de OK, dar , spuneam anterior ca in imagine nu exista limite si totul este ca o melodie Jazz, mereu alta varianta o va inlocui pe cea anterioara.

In cazul de fata avem de a face cu o imagine de studio bine executata, varianta mea alturata poate fi o sugestie aleatorie, o inbunatatire

in care am incercat sugestia picturalului si mai putin cea a fotografiei comune de studio.

Post Production 

Pentru cei avansati, procesul prelucrarii a constat in urmatoarea succesiune:
(pentru Css /Windows)
1. Ctrl J pentru copie imagine

In noua imagine am aplicat:
ACTIONS:

  1. Fix lights HDR soft

  2. Fix colors vibrant

2.1. Erase facial layer copy

2.2. Flatten img

  1. New imagine – corrections curves & lights

3.1. Ctrl J copy new img

3.2. Erase just background lights

3.3. Flatten img

  1. Diabolical actions

4.1. Ctrl + Alt + Z backward action

4.2. Erase Channel Mixer 1

4.3. Reduce Opacity Gradient Map to 50%

  1. Flatten img.

  2. Background select + smart sharpen 2% + OK

  3. Apply new layer :
    6-High-Definition-Grunge-Textures-Thumb05

and criss process: new light, smart sharp, erase layer from facial zone, hue& color

 

 

 

 

  1. Flatten Img.

  2. Smart sharpen

  3. Vibrant color fix

  4. Vignette dark x2 times + flatten img.

  5. Correction color lips & eyes

Job done!

Time work  15 min.

Courtesy to Darla Sample & Experience PsCss Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Courtesy to Darla
Sample & Experience PsCss
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

