et Spiritus …

de danizvernariu

261  Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

261
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Lucrez la ultimile comenzi , in paralel ma gandesc cum ar fi mai bine… .

Ps Css (Photoshop)este de ani de zile acel mod prin care creez si fac conexiuni intre timp gandind la altceva.

Urmarind mouse-ul pe suprafata ecranului in timpul lucrului , ganduriile imi zboara in momentele in care munca este in faza de rutina. Acest fapt ma face sa ma simt mai focalizat si mai aproape de ceeace gandesc.

Spuneam anterior ca lucrez cam 60- 62 ore pe saptamana. Viata ma impinge sa fac acesta, nu sunt un tip ce se da in vant dupa plug .
Ma uit in spate, unde au trecut ultimii 14 ani? Secvente nenumarate imi trec acum prin cap… nu simt nimic, totul este ca un film serial la care te uiti mutand cursorul playerului de ici colo. Daca incerc sa ma uit la sceventeñe de acum 35 ani in urma, filmul este alb-negru-gri iar aceste imagini nu numai ca realmente vin din alt secol dar pare ca au fost candva pe vremea lui Charle Chaplin , atat de departe mi se par acum, acele secvente ale copilariei si adolescentei mele.

Uneori traiesc senzatia nehotararii intense. Cand sunt aici vreau sa fiu acolo iar cand sunt acolo… nu mai imi place brusc si imi doresc cu totul si cu totul altceva.

Am incercat sa vizualizez in meditatiile mele idealul …am gasit doar franturi pentru simplu fapt ca aceste franturi nu sunt altceva decat mofturiile mele anterioare probabil inca nesolutionate in prezent. Sunt multe…

In viata mea, timp de 46 ani, am schimbat extrem de multe tipuri de viata, parte obligat de societate, parte datorita mie, parte datorita imprejurariilor create.

Stiu ca exist, stiu cine sunt si cum sunt insa…la naiba, inca nu sti ce vreau!

Ma intreb mai apoi daca chiar trebuie sa vreau ceva anume sau sa primesc paricipand la ruleta vietii incercand sa stabilesc ruta ce oricum e probabila . Pana acum am fost foarte nemultumit de proiectele mele in modul in care au fost finalizate. Este greu sa te faci inteles si sa inhamezi oameni la idealuri in zilele noastre. Este dificil sa realizezi cele propuse indraznet SINGUR… „nimeni nu reuseste singur” (Scottish Ritte 33º) si atunci, cum ramane cu materializarea a ceeace imaginez?

Poate ca visez mai mult decat trebuie sau…nu stiu sa ma trezesc cand trebuie sau nu stiu sa ma fac inteles…sau toate trei ?!

Am trecut de faza „revoltatului”, probabil sunt in pragul plafonarii , dar m-am saturat sa fiu mereu acel motor impins de intrebarea „noi incotro” pentru ca mai apoi acel „noi” sa devina doar responsabilitatea mea ca proiect iar executia sa nu depaseasca faza de escavatii trama fundatie  plus eventual cativa stalpi pentru ca mai apoi sa lasam in paragina tot . Am incercat si varianta ratiunii profunde in proiect bazatae cauza efect… a fost mai rau!

In mare parte vina apartine calatoriilor in lume de pana acum in cautarea locului ce ma cheama si pe care inca nu l-am gasit!

Nu am fost rasfatat in copilarie precum s-ar crede insa niciodata nu m-am simtit legat de pamant (eu, Taurul, o zodie specifica de pamant!). Mereu imi doream altceva, altundeva.

Mi se spune mereu ca „nu apartii acestei lumi”. Nu cred despre mine ca saut extraterestru, precum nu cred ca sunt reancarnarea cuiva si totusi aceasta mi se spune, mi se reproseaza, mi se arata sugerandu-se ca as fi un boehm fara pereche.

Dupa cum pare, Spiritul meu a ramas neschiimbat in acest ani, Sufletul meu incearca sa il urmeze iar umbra…umbra s-amai micsorat.

Un refren imi suna acum in urechi din apusele  mele vremuri Punk, „C´mon let me know/ Should I stay or should I go, now!” (The Clash)

 

 

 

 

