Nimic nu este vesnic in 666 cuvinte

de danizvernariu

Sunt intre putinii creatori artisti care nu au inca un blog cu adresa de web personalizata. Este un fel de comoditate pentru mine.

office_selfie (Me) Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

office_selfie (Me)
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Citesc termenii si conditiile WordPress pentru a cumpara domainul. Il citesc si recitesc… nu inteleg un lucru , daca maine se intampla inevitabilul in aceasta viata ,in baza termenilor si conditilor impuse de WordPress in decurs de un an de la sucombarea mea in lipsa de plati websiteul meu blog va fi  shut down.

Intrebrea este simpla , ce se intampla cu munca mea , cu ideiile si idealuriile mele? Munca asta gratis expusa fara click and pay?
Am contactat hosterul si am incercat sa explic dilema mea . raspunsul nu a fost clar pentru ca… editorul de texte WordPress nu intelege partea umana ci doar esenta legala a ideii la care a fost programat sa raspunda cnf. combinatii de cuvinte. Imi vine sa raspund „Thank you and fuck you!” ca o replica impulsiva adresata masinii sociale , ma gandesc insa ca nu are sens pentru ca voi prim doar un raspuns „inteligent” si impersonal.

Asa cum arata blogul meu in decurs de un an jumatate , am ocupat azi mai bine de 60% din spatiul alocat gratuit. Daca doresc sa raman cumva etern pana ce WordPress hoster se va duce de rapa (sic!) trebuie sa ma rezum la cele 40% spatiu alocat si poate… o sa traiesc inca 40 ani timp in care am sa mai scriu si am sa mai postez tzacaneile mele unele clare altele senile din care mai putem rade sau trage o concluzie.

In principiu nu am cui sa las o astfel de mostenire in administrare nu pentru ca ar fi costuri mari anuale , pentru ca nu sunt mari insa ma gandesc ca lumea in continua schimbare va avea alte probleme decat un blog intre milioanele de bloguri care au de spus ceva.

Ultima ideie este print-ul, sau poate o carte , o carte despre Eu-l nostru ce nu trebuie sa fie inregimentat, impersonal si supus unui sistem in care esti in picioare atata timp cat facturezi. O carte despre omul-uman si autentic, rational si sentimental in acelas timp, despre rebelul ce vrea  lume mai buna si eliberata de mentalisme, basme stupide, mistic si adormire.

De unde sa incep? De la anii „PUNK NOT DEAD!” sau de la „Piatra Lapis” a lui Carls Gustav Jung la care am ajuns, trecut, trasat si finisat pentru a fi ceeace sunt azi?
Uneori ma gandesc ca in fapt nu aduc nimic nou in paginile mele , nimic altceva decat atrag atentia uneori asupra imbecilizarii individului incercand sa arat ca boehmul, putin lux si cultura absolut personalizata in maniera individuala ar face lumea mai buna si mai elevata chiar daca ne exprimam uneori mai dur sau mai colorat.

Da, ma gandesc si eu la o carte a copilului ce a devenit matur si a lucrat pe multe santiere pentru multe cauze si mai putin pentru el. Nu este o forma a compatimirii ci un alt exemplu per ansamblu /carte referitor la participarea individuala a nostra pentru o societate elevata si deschisa pentru toti umanii indiferent de nisa sociala.

Este ca si in Tantra, oferi si te bucuri de ceeace vine ca reactie la oferta ta. Cauza /efect.

Doua lucruri ne incurca in aceasta viata , tendintele catre spiritual ce nu tin de foame si cele materiale ce nu aduc fericirea. Mediana intre cele doua sta in echilibrul si cmpensatie si nu in extreme.

Acum, aici.

Acum aici nu avem altceva decat un temporar blog ce odata la vremea lui (in viitor) a servit la ceva , cand nu mai existam raman doar franturi din memorie si raman atata timp cat sunt necesare si suficiente pentru a reflecta ceva contrariind, inspirand, sugerand o ideie despre… nimic mai mult …lumea se schimba si odata cu ea nimic nu va mai fi la fel.

Acum aici din ceea ce am trait si experimentat , public in speranta ca poate cuiva ii serveste ca exemplu sau orientare in viata pentru un timp sau doi .

Povestitorul sau oratorul M.:B.:

Dan Izvernariu

