Haast New Zealand sau Cantabria España? 2015

de danizvernariu

NZ

This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Am propus si promis cuiva in Romania o sesiune foto pentru anul viitor 2015 cu tema : plaja pustie furtuna in larg/elegant/measaj zen.
Alegerea mea este Asturia sau Cantabria, España – nu stiu exact acum.
Produsul final in doua variante, cea cu iz comercial in uzul clientei pentr websiteul personalizat si a doua in paralel cu mesaj ascuns si compozitie art.
Ce vad eu in acest proiect ca imagine din memorie?
In primul rand ideia de CONTRAST intre lumini/umbre, culori, stari ; imi vad subiectul imbracat in rochie de seara absolut eleganta pe o plaja pustie meditand catre orizontul marin . Ideia de meditatie intre doua elemente incununat de al trei-lea : de opozitie apa/pamant + aer Aenema. Alchimistii vor lua in calcul reteta si stiu despre ce anume vorbesc aici.
Aceasta imagine o am in cap de cca. 4-5 ani.

Estoril, home in Portugal 2010 /Doris Izvernariu Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Estoril, home in Portugal 2010 /Doris Izvernariu
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

O astfel de imagine (vezi alaturat, ca ideie) aproximativa ca ideie a fost surprinsa in Primavara/Vara lui 2010, acasa in Portugalia la Estoril. Am prins o zi in care schimbariile meteo s-au produs in cateva ore si de la o zi splendida de plaja s-a ajuns la o furtuna in larg absolut splendida ca efect.
Am fost impresionat de culoriile calde ale costumului de baie a lui Doris in contrast cu fundalul albastru/verde maritim , o fotografie mai putin obisnuita.
Exista o pictura victoriana ( o alta imagine in memorie din perioada copilariei) in ulei ce merge pe culori : bej/crem/albastru/putin verde si maro rosiatic. Tema este portretul unei femei pe o plaja pustie meditand cu fata catre orizont avand langa o palarie … .
Din perspectiva Art- hermetic am sa incerc ceva nou, proiectia pe cer (nori) a unor imagini sugestive ,in mod discret, ce amintesc despre anumite stari din viata sau poate scene dar la modul „secunda doi” observat fara sa primeze.
Am negociat chiar si un kit de panouri LED /24V ce sper ca vor ridica calitatea imaginilor.
Ce este nou in acest proiect?
Efectele. Este clar ca programarea intalnirii in Spania nu poate fi facuta dupa probabilitatea meteo avand in vedere distantele mari ce le parcurgem pentru sesiune. Ideia este , fotografia dupa asfintit, imediat ce cerul nu mai este rosu iar lumina devine albastruie , restul efectelor de furtuna le voi descurca cumva in Ps Css cu layere pregatite din timp in New Zealand insa sper ca pe cat posibil imaginea sa fie cat mai originala fara interventia mea colaj.

 

Estoril, home in Portugal 2010 /DanIzvernariu Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Estoril, home in Portugal 2010 /DanIzvernariu
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

