Sambata de dimineata

de danizvernariu

Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Ca e Sambata sau Luni, dimineata la cafea pentru mine inseamna 4:30 sau eventual 5:00.
Ador sa imi rascolesc arhiva . In 4 TB gasesc din cand in cand cate o imagine despre care nici nu mai am ideie minima de unde o am si nici cine a comandat. Am un folder aparte de „crak” -uri din diverse sesiuni, imagini ce spun ceva insa care nu au continuitate prin alte secvente.
In timpul ritualului cafelei ma joc in Photoshop studiind noi expuneri fie grafice , fie de culoare sau lumina.

Ador aceste dimineti de weekend, ziua astfelpare mai linga, e liniste, lejeritate si acel semintuneric in care ma simt in largul meu.

In curand o sa tratez un subiect interesant, inca nu stiu daca o sa am acceptul modelului de-a publica altceva decat imagini insa istoria legendei personale al ei ma impresioneaza si ma face sa ma mai gandesc inca o clipa asupra ideii de efemerietate a vietii, la fragilitatea si imprevizibilitatea existentiala.

Saptamana trecuta impreuna cu Doris am conspirat pentru a combina un model in activitatea noastra de post productie. Este vorba de cineva care are trasaturi deosebit de fine si expresive insa care de curand a trecut proba vietii si a mortii a chimio terapiei.

Cam din primavara lui 2014 am ochit aces subiect insa nu am avut oportnitatea sa o contactam cumva. Este greu sa apari asa din senin in fata cuiva si sa-i spui ” sunt fotograf , vrei sa imi fi model” pentru ca este greu de inteles pe moment , mai precis in ce sens sau pentru ce scopuri.
In fine.
Ne gandeam la Sinnead O connor , pentru ca pe aici se invart trasaturiile ei. Inca nu stim exact povestea insa mai sigur este ca dupa o astfel de experienta dureroasa o propunere de genul … ii va prinde bine. Nu cred ca exista cineva care primeste atentie , refuza sau interpreteaza gresit.

Drept sa spun, inca nu stiu ce doresc ca finalitate/imagine de la acest model. deocamdata sunt impresionat de calitatea trasaturiilor fine si cu acea umbra de mister a omului ce a trecut proba la linia dintre lumi.

Mizez pe primele fotografii de voie si lejere ca sa vad mai apoi cat „spune” in imagine fotografica. Obisnuiesc sa fac aceasta ades inaintea sesiuniilor fotografice propuse sau comandate , atunci cand ” la o cafea” imi fotografiez inopinat subiectul pentru a descoperi expresii, unghiuri ce avantajeaza sau nu …si chiar noi idei ce se nasc din inspiratie.

Una din idei in cazul acesta este o combinatie dintre portretul ei si manechine de plastic si plan secund. Imi doresc ceva putin straniu si absolut modern/minimalist.

Imi apind o noua tigara si ma intreb daca filmul „Constantine” movie 2005 cu Keanu Reeves nu este cumva realitatea ce in fapt o traim fiecare in paralel cu aceasta viata din acesta dimensiune.

Sper sincer sa gasesc acea Lumina care sa lumineze subiectul propus in calatoria sa recenta de la Intuneric la Lumina de la Tenebre la o noua viata.

 

