Dreaming Services : danIzvernariu workshop / Femeia dupa 45 ani…

de danizvernariu

Creative PsCss models Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Creative PsCss & models
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Doris imi citeste din „Jurnal” Oana Pellea in timp ce eu ma exersez si incerc noi variante Actions in PscSs pe un set de imagini recent tras intro sesiune foto din aceasta toamna.
O ascult si ma simt bine si inspirat ascultand ganduriile Oanei. Ma gandesc, ce femeie superba este si ce personalitate forte este prin simplitatea si eleganta ca prezenta si gand.

Doris imi citeaza ceva ce face parte tocmai din momentul in care prelucrez o imagine recenta si care o gasesc cat se poate de potrivita cu tema mea, citatul spune : ” Femeia la 40 de ani este extraordinara, cu cat ii cad sanii, cu atat i se inalta spiritul …” .
Gandul ma duce la Klimt, la celebrul tablou ce prezinta femeia in cele patru stari : virgina, mama, infertila si batrana .
Incep sa ma gandesc cam care ar fi relatia dintre Spirit si forme ?
Femeia matura in opinia mea cu cat este mai educata, mai rafinata si cu personalitate (toate trei calitatiile in unu) cu atat este mai atragatoare, mai sexy daca doriti si mai fascinanta.
In general priviriile cad pe forme , un fact absolut freudian insa cunoscatorii stiu ca in secunda doi, prestanta si modul cum se expune intelectual face sarea si piperul sau chiar bluff-ul imaginii orizontale (pur sexuale) .
Consider ca nu este totul sa ai o forma sculpturala daca prestanta intelectuala nu este tocmai ce trebuie.
Cred ca femeia la maturietate dupa 40 ani este mult mai complecta, odata ca are deja experienta si prin urmare stie bine despre ce vorbeste si a doua are sex appealul acela ce vine din ochi si nu din rotunjimi si extremitati.
Privesc la imaginea mea si constat ca subiectul meu (nu am aprobarea publicarii numelui) are ceva sexy in totalitate si nu in ceva special.

Observ eu, dupa 40 ani femeia este mai complecta , mai asezata si mai certa in atitudine fapt ce o pune in categoria aceia mult ravnita de multi insa putini din acestia alesi.

Adevarul este ca putine femei au ocazia impietririi varstei . Fie din faptul ca din nefericire viata le-a imbatranit prematur prin secvente dure traite , fie ca nu au avut parte de-o educatie liberala si elevata, fie ca au neglijat pur si simplu acel „eu” interior uitand sa se pastreze si sa se finiseze … . Aceste cauze din nefericire aduc efecte irecuperabile, nici macar alchimic „sic!” nu exista o reteta pentru ca vindecarea interiorului sa mai poata da stralucire exteriorului de acum imbatranit, uzat si sters. In fapt ori imbatranesti frumos pietrificand varsta chiar daca apar riduri , ori te epuizezi pentru ca ai consumat fara a adauga nimic interiorului tau.

Aici nu este loc de alte sfaturi decat : cultura si o minte eliberata de mentalisme obtuze precum deun anturaj ce stinge acea stralucire din ochi.

DREAMING SERVICES contact-us

