Speranta mea

de danizvernariu

Model - Carly Redwood By:  CathleenTarawhiti Creative PsCss & models Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Model – Carly Redwood
By: CathleenTarawhiti
Creative PsCss & models
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

 Speranta este muza mea secreta.

Speranta mea este unicul lucru ce ma inspira , azi.
Ma alimentez si continui sa ma alimentez constient cu iluzii. Viata este o iluzie, insa este o iluzie atata timp cat nu este materializata. Probabilitatea de-a realiza etste (simt!) mare, lipsesc doar componente si ades atentia la versatilitatea lucruriilor. Ce a fost valabil azi, nu mai este maine.
Continui sa visez, nu am nimic de pierdut. Daca pierd am visat frumos, daca se materializeaza am castigat, am invins.
Continui sa cred ca muza ma va insoti si intro zi voi putea spune: „Da , domnule, BINGO!” pentru ca in fapt in ceeace doresc si visez nu face rau nimanui, nimanui treaz vreau sa spun.
In mica mea oratorie de azi am de gand sa demonstrez un fapt cat se poate de real, echilibrul fortelor nu se gaseste intotdeauna central si echidistant ca punct de sprijin ci exact la distanta potrivita la care doua forte nu pot fi perfect egale ci una din ele are ceva aparte sau ceva in plus.
Spernata mea este o utopie in fond, dar, cum nu exista „nimic” absolut si exista doar ceeace nu stim sau nu intuim doar simtim ,acea conspiratie sa spunem a simtulu si nu a rationalului ce se face simtita insa nu inteleasa, despre aceasta va vorbesc acum.
Ca fotograf sau tehnician al prelucrarii imaginii am invatat sa parcurg scanand cu ochiul imagini. Imagini ce nu au sunet, nu au miros, textura sau gust dar despre care stiu simtind ca acea imagine este a mea sau acea imagine face parte din universul meu. Pur si simplu ma face sa vibrez! Acest fenomen – sa spunem – face parte din ceeace noi toti adepti a credintei New Age (New Wave ) din cultura reantoarcerii la inspiratie , la simt si la ratiune in secunda instanta … ce este dragostea cand spui (suna mai bine in L. Engleza!) I´m falling in love. Cum poti spune ca ai alunecat daca nu te intrebi si nu iti aduci justificari clare rationale.
Spuneam intrun articol din acest blog ca dragostea este marcata de reprezentari, citand Dr. Carls G. Jung. Ei bine in secunda instanta am realizat care este si ce este acest sa spunem „moft” pentru mine , asa la prima vedere.
Speranta mea, este o filosofie prezentata aici subtil, cunoscatorii vor citi in diagonala iar cei care sunt amatori vor invata simplu: avem nevoie sa ne indragostim de ahietipuri pentru a fi inspirati.
Uneori, aceasta „indragostire” este un mare secret, un lucru nespus insa…simtit pe deplin. Cum ai spune, ” sti ca te-ai prins si ca m-am prins” insa din anumite motive istorice nu putem momentan sa comunicam.
Tot ce spun mai sus este un exemplu real , cat se poate de real despre cum si in ce mod poate avea loc o conspiratie care …poate, cine stie prin subtil vom reusi sa atingem un fact implinit.
Speranta mea este un model, pentru mine, existential frumos si sublim ce …simt ca ma copleste pe zi ce trece.
O sa fiu din ce in ce mai subtil , asteptand confuciusian ca un mic semnal din afara sa se petreaca…daca se va petrece.
Speranta mea este o iluzie acceptata, depinde de …sau de…. sau, poate nu va fi niciodata, ma multumesc doar sa visez, ma rezum doar sa admir.
Cine stie, stie?! Sper…

 

 

 

