Boehmul meu, actual

de danizvernariu

Winter landscape CREATIVE PsCss Model/Sample text Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Winter landscape
CREATIVE PsCss
Photoshop post prod.& Illustration PsCss 6 by : danIzvernariu ©2014 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER

Ce as dori sa fac daca m-as retrage din viata activa sociala urbana?
De curand mi s-a pus aceasta intrebare.

Am fost intrebat ce as face daca as lasa totul ( fotografie, post productie, nu as mai fi nevoit sa lucrez in air craft ca secound job) putinul lux, tehnica si stilul de viata actual in maniera iberica.
Ei bine, surpriza as face aceelas lucru ca pana acum in timpul liber (fotografia si procesarea digitala) ca un antrenament al mintii dar…as dori sa lucrez ca mecanic de locomotiva undeva pe o linie de tara preferabil Anina- Oravita (Caras Severin-prima linie de cale ferata din Romania) desigur in alt sistem social sau Tirol sau Semmering- Austria.
Imi plac mecanismele elvetiene, pana si ceasul de pe mana mea este un mecanism ce are legatura cu pulsul meu. Cumva si eu si mecanismul coexistam si depindem in mare parte unul de altul.; mecanismul se alimenteaza pentru a functiona de la pulsul meu, eu ma incadrez cumva in viata impusa de societate atunci cand ne referim la un standardt general valabil.
Asa si cu mult visata locomotiva Diesel sau pe aburi , mecanismul tinde sa intre in armonie si pulsatie cu cel care il ajusteaza atunci cand lucreaza la greu sau extrema.
Nu ma tem sa ma manjesc pe maini cu ulei ars, nu imi displace zgomotul monoton Diesel, nu ma deranjeaza gazele ce le emana pana in cabina ades.
As pastra legatura Net. pentru informare si atat; as pastra masina luxuasa pentru Duminica, as pastra chiar si costumele cu staif pentru evenimente insa as lucra simplu, modest si departe de societatea agitata avand oportunitatea sa citesc carti adevarate. muzica adevarata si sa observ mai bine …QVO VADIS lumea?!
Tot ce spun aici are un suport, tot ce afirm aici are deja un background probat. In viata mea am facut cele mai extreme job-uri uneori ani in sir am lucrat in conditii de hard dirty job, toxic, greu ca material, 16 -18 ore pe zi cu day off cand a fost posibil; am lucrat in conditii de inalta raspundere pentru calitate in cazul structuriilor de avioane de mare tonaj .
Au fost timpuri in care am boierit pe scaunul de piele, unica problema a mea fiind ce culoare sa aibe papilionul asortat la nuanta camasii sau ce sa spun in oratoria mea in sesiuni de mare tinuta despre …tinand cont de suma cartiilor si a tratatelor citite in viata mea , doar pentru a gasi o mediana intre acel alb si negru in situatii .
In momentul in care afirm acestea ma si vad in salopeta intreaga albastra cu geanta de piele veche si cu acel calm al omului ce deja a experimentat lucruri incredibile in viata greu de crezut pentru terta persoana ce il observa si ar spune ” omul asta nu a vazut decat un drum intre doua puncte pe o batrana cale ferata uitata de lume”.
In alte cuvinte, nu sunt interesat de inactiv insa as dori ca pana la disparitia mea de la o anumita varsta in sus sa ma retrag pentru a fi spectator la o lume nebuna si nu de putine ori idioata .
Si desigur as continua blogul meu.
Foarte, foarte rar postez in blogul meu lucruri ce nu imi apartin cu atat mai mult video-clip Youtube, azi fac o exceptie si am sa postez un video clip ce arata ce vad atunci cand spun si afirm cele de mai sus facandu-ma inteles ca boehmul meu are o justificare, ca tot am fost intrebat.

Trebuie sa vezi aceasta – YouTube : In pagina separata / Iarna cu trenul 

