La Bohemia – estado de bem

de danizvernariu

 

Doris Izvernariu, Madrid 2015  Photo collage by :Dan Izvernariu –archive Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2015 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Doris Izvernariu, Madrid 2015 Jan.
Photo collage by :Dan Izvernariu –archive
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2015 ʘ 6015
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

click in img. to enlarge

In postul de ieri din acest blog, spuneam ca Doris isi doreste o imagine portret, asa cum a vazut intr-un clip a lui Paula Seling ( „A mai trecut un an”) .

Nu sunt un ascultator al muzicii noastre, dar nu am putut ignora maestria post productiei din clip ce o vad ca o reusita si o foarte buna calitate.
Imi doream de mult sa experimentez efectul „movie” in portret alb – negru. Azi sunt insa mai ispirat si ma vad in situatia de-a aduce putina culoare virata fotografiei alb negru, gasesc ca putina culoare nu strica…sufletului imortalizat.

 Am vrut chiar sa ii fac o succesiune de imagini (cam 4) in patru stari diferite pe acelas fundal. Do isa nu a fost in forma buna si abia ca a avut rabdarea sa imi pozeze astfel dar sa mai si rada sau sa planga …cum m-am gandit initial.

Cateva cuvinte despre imaginea de mai sus:
Imaginea de fundal este creata in PsCss si este o succesiune de aprox. 5 layere (imagini) suprapuse ce in final au fost virate si tartate impreuna
Portretul lui Doris este facut cu ajutorul luminii naturale si prelucrat digital in mai bine de 8 PsCss Actions + toata succesiunea de prelucrare: culoare, lumina, umbra, contrast, intensitate, corectii piele, textura piele etc.
Portretul initial are ca fundal un perete alb iar imaginea este color.
Am utilizat un Sony a 230 cu un obectiv normal de 55 si nimic special in efecte.

„Estado de bem „

Imi pun Chopin. ii cer lui Doris sa uite un moment si sa faca abstractie de realitate.

Am nevoie de acest exercitiu pentru a evita o confuzie in expresia ochiilor. Chopin invadeaza camera in acorduri relax al pianului… initial m-am gandit sa ascult Wagner insa acesta -ar fi dus pe alte idei.
Ideia in imagine este rafinamentul tipic Iberic ,poate putin melancolic, poate putin poetic… spaniolii si portuguesii sunt gata oricand sa compuna ceva… macar un poem …

Doris Izvernariu, Madrid 2015 Jan. Photo collage by :Dan Izvernariu –archive Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2015 ʘ 6015 New Zealand M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Doris Izvernariu, Madrid 2015 Jan.
Photo collage by :Dan Izvernariu –archive
Photoshop post prod.CS 6 by : danIzvernariu ©2015 ʘ 6015
New Zealand
M ∴ B ∴Dan Izvernariu Workshop
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

As fi putut desigur sa prezint un nud. Ideia insa este alta…ochii…

Alternez in ideia prezentarii a lui Paula Seling si Monica Bellucci , Diva mea in Art.

Starea de bine ( „estado de bem” L. Portuguesa) poate fi data de orice chimic exterior, drog, alcool, afrodisiace…oricare ar fi… diferit este insa cand privesti in ochi. Cand privesti in ochi observi si mereu gasesti acel fapt ce tradeaza.
Cel mai bun mod in care te poti pune in stare de bine este acela in care spui STOP…acum, eu aici,… departe de orice… EU.
Doris pare trista in imagine, am spus pare… pentru ca nu fotografiez zambete decat coazional, am surprins la Doris o privire fugara, asa intre doua -trei secvente si consider ca aceasta este imaginea reala si autentica fara … teatral.

In viitor aceasta mica experienta in lumina diminetii iberice o sa o aplic la o sesiune foto, am sa caut sa surprind doar secventa neasteptata cea care este cea mai apropiata de acel NUL sentiment interior.

Da, poate fi o experienta reusita.

antique

