dan izvernariu.co.nz – website underconstruct

de danizvernariu

Dan Izvernariu This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Dan Izvernariu 2015
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Pana acum, am fost impotriva ideii de-a a vea un website personalizat socotind ca publicitatea nu imi aduce nimic in plus fata de clientela deja formata ce functioneaza de la sine.
Sunt intre putinii artisti sau producatori ce nu au un domain. Rational si practic pentru mine ,pana acum nu am gasi sensul.
Nu am gasit si nici actualmente nu gasesc ratiunea unui website de dragul domainului de vreme ce exista gratuit hostingul in WordPress si multe alte …doar ca sa socializez in lume.
Am intrebat chiar in forum WordPress ce se intampla cu toata munca mea de ani de zile daca domainul nu va mai fi creditat bancar anual pentru faptul ca va veni si ziua finala si nu am cui sa las in grija doamainul meu. Raspunsul nu a fost unul concret dar am inteles ca domainul va fi „shut down” automat.
Cred, ca nimic nu este etern dar totusi putea fi „inghetat” macar si vizibil public.

Dupa cum prea bine se stie tot ce fac comercial , indiferent de numele brandului pentru care lucrez, sunt doar un tehnician post productie adica ma ocup de corectii, anulez parti de imagini sau adaug dupa caz, fac acel job pur tehnic pentru a scoate din imagini inexpresive sau cu erori o alta imagine ce foloseste revistelor, posterelor, pics website etc. Cumva sunt vioara a doua pe langa ce a ratat fotograful. In acest caz nu am semnatura pentru ca fotografia in sine nu imi apartine.
Putinele fotografii ce le fac fie in studio sau fie in natura, sunt mai mult modele experiment- training in Photoshop ce le prezint cu semnatura . Un fel de a prezenta o ideie sau un tutorial (vezi pagini anterioare in blog) pentru a fi discutata in mod public.
Sesiuni private foto pentru fotografie portret sau pentru website sunt relativ putine in comparatie cu post productia. In cazul sesiunilor private nu toti clientii accepta sa fie publicate imaginile; acestea sunt fie de la intruniri ale societatiilor ce prefera discretia dar doresc arhiva HQ, fie de la diversi clienti ce imortalizeaza scene din viata sau portret dar tot in mod privat sau cu accept solicitat ulterior pentru publicare.
In cazul ilustratiei sut tot vioara a doua si foarte rar materialul este facut de mine cap coada.
In aceste conditii consider ca nu am ce sa prezint concret. Eu nu traiesc din publicitata proprie ci din relatia umana client/serviciu ce de regula este privata, discreta si uneori taboo public, comenzi ce vin de la sine prin recomandare fara sa fie nevoie de acel tam-tam .

Totusi zilele acestea am fost inspirat de o ideie privind modul cum organizez si prezint public sau privat (Just Members) idei din ceeace lucrez.
Wordpress hosting in varianta gartuita nu permite schimbari prea mari si atunci am decis sa imi construiesc in formula HTML5 un website ce va fi mai usor de rasfoit , mai logic ,mai Art in care sa prezint lucrari si idei, in are sa am un blog pentru comentarii, un video blog – un act ce il consider mai practic azi , cand ai de spus ceva pentru a se face inteles din oratorie si infkexiunea vocii. Azi…cand lumea „nu mai are timp sa citeasca”.

Anul acesta 2015 am programat cateva sesiuni foto cu diverse teme in care o sa prezint stari si portrete ca un film slide show despre : boehm, lux, sexy, romantic si simbolic cu nota surreala.
Acest lucru este al doilea motiv ce m-a determinat sa imi schimb opinia privind constructia propriului domain, pentru ca vreau sa prezint ordonat, usor de accesat si grafic OK niste pagini din munca mea cap-coada de la sesiunea fotografica pana la produsul finit in Photoshop.

Prima pagina -coperta website This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Prima pagina -coperta website
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress- click in img. to enlarge 

Noul website, apreciez ca va fi lansat in jurul Soltitiului de Vara 2015 (Emisfera N.) si va cuprinde doua sectiuni in mapa cu acces public, partea publica si partea privata astfel:
Public- acces neconditionat
Profile,Blog, videoblog , Gallery si pagina „Contact-me”
Privat – accest conditionat de cheia de intrare (parola) pentru invitati sau cei interesati de comenzi, altii decat clientii ce vin in mod normal dupa recomandare.

Socotesc ca daca viata este acum aici, nu are sens sa imi fac griji pentru ideia imortalizarii. Sunt doar o piesa intrun puzzle ce reflecta ceeace suntem si nimic mai mult. Daca eu stralucesc, straluciti si voi iar daca voi sunte ti straluciti atunci si eu sunt luminat. Este simplu, atat cat trebuie sa fie.

Posibila noua adresa website < dan izvernariu.co.nz> rezervat ca domain.

