After original pics training PsCs

de danizvernariu

Intermediar process sequence  Original picture by :jlior /deviantArt Lifting &img process PsCs -post production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress  https://322danizvernariu.wordpress.com/ — at Puerta del Sol Madrid.

Intermediar process sequence
Original picture by :jlior /deviantArt
Lifting &img process PsCs -post production
PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress
https://322danizvernariu.wordpress.com/ — at Puerta del Sol Madrid.

In Spania, incepe sa se simta schimbarea anotimpului. Pentru prima oara ieri am auzit cantand pasarile la 4:30 am , este un semn al incalzirii timpului.
Azi,ma jucam in PsCs, o fac de cate ori am timp asa cum… altii se joaca in XBox , games.

Collage PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress https://322danizvernariu.wordpress.com/ — at Puerta del Sol Madrid.

Collage
PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress
https://322danizvernariu.wordpress.com/ — at Puerta del Sol Madrid.

Am doar un proiect ca pentru mine in acest an. Un proiect ce va face deschiderea domain-ului meu ca portofolio /2015. .
Cele doua temenatura si urbanul , alese pentru prezentare, azi mi-au pus capul in confuzie. Le am pe amandoua in imaginatie insa inca nu stiu ce vreau exact pentru ca doresc acel slide show cu text aferent ( ca o revista rasfoita) in care secventele imaginilor sa aibe sens  intre ele. Ca o banda desenata cu text aleator.
Pentru aceasta am nevoie sa inventez si „povestea” ce o prezint. Un fapt nu tocmai usor pentru ca nu doresc un lucru usor ci unul are sa te puna pe ganduri sau sa deschida pofta de meditatie.
Cred ca am sa apelez la cineva care scrie…cineva care daca am sa ii prezint imaginile ca sevente sa spuna ceva…ceva ce vine ca ideie/sugestie…

Foarte probabil ca voi publica aceste fotografii spre iarna, va fi mult de procesat si inventat ca „story”. Cineva mi-a sugerat poezia… nu prea agreez ideia pentru ca poezia cam abate gandul de la imagine si in fond eu prezint imagine si nu poezie.
In cel mai rau caz am sa apelez la Pablo Neruda, cu poemele este alteva. Poate!?

Imaginile de „urban” ca set imi sunt clare ca ideie , vreau romanticul de foarte buna calitate aristocrat si vreau acel intim cu mult bun gust : interior/exterior/portret/accesorii.

