„Dreaming ” post productie : Adriana

de danizvernariu

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress / DREAMING page inside blog Terms and Conditions link : https://322danizvernariu.wordpress.com/dreaming/

Adriana va fi unul din modelele ce ,sper , vor face cunostiinta cu studioul meu in acest an in España.
Ne cunoastem de cativa ani buni din reteaua de socializare Facebook si ne-am propus o sesiune foto alta decat in stilul german , in fapt locul de rezidenta al Adrianei.
Imi este complicat acum sa spun ce vreau ca finalizare, am insa cateva schite in cap privind: fashion+street walk . Am vazut cateva fotografii personale ale lui Adriana ce mi-au sugerat luxul britanic, acel fashion cu staif fara cusur. Probabil va fi ceva de genul de revista ca imagine finala (include text) pentru colectia mea si a ei. In prezent acestea sunt in process de post productie.
Clar, voi expune in website domainul meu, azi in constructie odata finalizat ca referinta in portofoliu.

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress / DREAMING page inside blog Terms and Conditions link : https://322danizvernariu.wordpress.com/dreaming/

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress / DREAMING page inside blog Terms and Conditions link : https://322danizvernariu.wordpress.com/dreaming/

In prelucrare inca cateva imagini ale Adrianei ce vor fi postate in aceasta pagina . Cei care sunt deja abonati RssFeed vor primi email update.

