Lazy day 15-03-2015

de danizvernariu

Zilele dolce far niente sau cum spun britanicii ” ziua in care totul este permis si nu se fac activitati” (Lazy day) au inceput sa revina in viata noastra .Asa cum odata era in Lisboa , Portugal, zile dupa care am tanjit cam 4 ani.

Incet, incet Primavara se instaleaza in Madrid si odata cu ea acea lumina calda si blanda ce te indeamna la lenevie si meditatie, la o cafea si un malt bun sau la o iesire intro plimbare spre seara.

Doris Izvernariu 2015 Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPres

Doris Izvernariu 2015
Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPres

Este importanta tangenta cu cultura , traditia si obiceiurile localnicilor acolo unde tocmai ai emigrat. Este important sa iesi din comunitatea ta, din acel ghetto ce te tine orb la tot ce se intampla in jurul tau, cu viata ta.
Timp de 14 ani in Portugalia nu am avut tangenta cu comunitatea romaneasca, nu am vorbit L. Romana decat in casa si ocazional pe strada. Asa se face ca azi vorbim la fel de fluent si scriem la fel de corect in L. Portuguesa ca orice portugues, fara ca acesta sa poata face diferenta decat prin nume.

Azi a fost prima zi in Spania dupa doi ani cand am inceput integrarea noastra in societatea spaniola.
Ne-am simtit exact ca in Portugalia fara sa facem nici cea mai mica diferenta de expresie, de fel de a fi, de „ritual” in relatii si socializare.

Important este sa vrei sa te integrezi in prima instanta, sa fi insetat de relatii bazate pe cultura si preocupari, sa fi adeptul ideii de aristocratie 100%, de calitate a vietii: ce traiesti si cum traiesti.
Sa vrei sa adaptezi si sa treci prin EU noi lucruri, sa sti sa devii orice in sens de nou si in progres. Acesta este unul din drumuriile fericirii atunci cand in viata ta incerci schimbari radicale.

Asteptam sa mergem la intalnirea/socializare de azi cu comunitatea iubitoriilor de lucruri „oldies but goldies” , masini de lux de epoca in Spania langa Madrid.
Nu suntem obsedati de masini desi atunci cand am ales am ales luxul, designul clasic si sexy intre sport si executive a Jaguar SType 2002 .
Este acesta un mod, suntem persoane ce gusta stilul linistit, aristicrat,clasic, discret ca aparenta (ne sclipitor) si durabil. Prin acest mod am intrat in lumea spaniola cu bun gust si de buna maniera si educatie, lume ce cunoaste valoarea si apreciaza valorificand .

Privesc la Doris ce se intinde ca o pisica in razele soarelui dimineata. Imi pregatesc camera de fotografiat pentru eveniment si o surprind… ascultam la radio fado in surdina si rontaim ciocolata amara asteptand ora stabilita… .
Ma simt ca in timpuri de demult, cumuzica de patefon, cu brandy si tutun bun …asteptand sa plecam in vajaiala Duminica dimineata.

