Exersand lumina

de danizvernariu

Exersam azi ceva in Photoshop, in paralel dezamagit de- sesiune ratata si gandind la opinii si oameni.

☤322 THE STORYTELLER 05.04.2015 Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

☤322 THE STORYTELLER
05.04.2015
Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Uneori… blufff.

☤322 THE STORYTELLER 05.04.2015 Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

☤322 THE STORYTELLER
05.04.2015
Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Simt ca nu mai am rabdare sa mai fotografiez. Pur si simplu nu ma mai pot concentra, imi incalc toate cele invatate pana acum si mai mult, omit multe detalii. Ar putea fi un semn al imbatranirii sau al saturatiei, ori poate multa munca din aceste ultime luni cca. 14-15 ore/zi m-a dus la epuizare.
Probabil am ajuns si un comod, eu sunt un comod, ma gandesc mereu ca „un gentlemen niciodata nu alearga, el merge pur si simplu” si atunci nu vad pentru ce m-as agita atata.
Adevar, adevar este ca am nevoie de un fotograf cu experienta. Nu mai am nervi sa lucrez singur si aceasta se vede din ceeace fac.
Am ratat de curand o sesiune foto. Nu chiar intreaga dar aproape toata.
Cele mai complicate imagini de fotografiat si prelucrat in post productie sunt cele cu tema pre Wedding. Nu a existat o data ca mireasa sa nu comenteze.
Le ascult, le ascult pe toate..toate imi arata ce trebuie corectat si ce nu, ce trebuie facut sau sters… ma gandesc in sinea mea, sunt doua ratiuni ca lege aici:
1, clientul este Rege si are intotdeauna dreptate
2. daca eu as comenta ce comenteaza clienta vis a vis de portretul ei spunand acelea si lucruri ce chiar ea le reclama, m-ar concedia ca imprtinent

Lumea este interesanta, fa o experienta , fotografiaza o femeie si prelucreaza in Photoshop doar vag, …dar vag. Mai apoi prezinta si supune la comentarii imaginea  , subiectului fotografiat.
O sa constati ca de regula subiectul (Ea) va comenta de parca ar fi vorba de o alta persoana spunand chiar ” aaa nuu sunt urata asa” – ar putea fi acest adevar o afirmatie reala? Pai daca subiectul vorbeste despre prorpiul avatar, clar ca da.

In aceasta Primavara pregatesc un nou set de fotografie pentru noul website blog si gallery .
Ma intreb oare cum ar fi mai bine, mai comic persiflist sau mai dur critic?

