Iberica SpringTime : movie effect Ps sample

de danizvernariu

Lucrez la cateva efecte pentru sesiunea de maine , o comanda Wedding preview in Madrid.
Initial am gafat, am spus mai jos un posturile anterioare (roll down page) iar cateva fotografii am sters fiind nevoit acum sa repet.
Am nevoie de cateva repere minime, asa ca recurg la o pauza pe drum catre… apeland la Doris sa imi fie cumva model pentru culoare .

☤322 THE STORYTELL movie effect SAMPLE Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

☤322 THE STORYTELL movie effect SAMPLE Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Lumina de Primavara Iberica este complicata pentru mine, spun aceasta pentru ca in principiu nu uzez filtre pentru obiectiv ci fotografiez naturalul in cantitate de lumina si culoare. Lumina Iberica a Primaverii este calda si foarte stralucitoare dimineata . Clientii…vor dimineata. pentru mine , o asemenea lumina „nao vale a pena” dar ma rog, clientu e Rege, am mai spus.
In paralel ma gandesc la altele. Sunt unele etape ce le fac mecanic, un fel de-a „bea lapte” incat nu mai este nevoie de concentrare in atata standardt fixat initial.

Ma gandesc ca viata incepe Primavara, poate incepe chiar si Iarna insa pofta aia de refresh tot Primavara se simte mai bine.
Ma mai gandesc ca sunt atatea realitati din diverse unghiuri privite incat imi este greu sa spun de unde sa incep. Ar fi bine sa incep de la ce vreau si cum vreau sa fie realitatea mea.
Realitatea mea a devenit un fact atat de rational incat ma banuiesc ca am ajuns in pragul rationalului extrem in care premiez sau sterg ce numai intra in armonie cu ce simt. Pur si simplu am obosit din aceasta perspectiva sa ma mai zbat sa inteleg sau sa tolerez facandu-mi mie rau infinal doar de amorul artei.
Este adevarat ca viata este un negot cu tine insuti si cu ce te inconjoara plecand de la tine, este adevarat ca mediana este cea mai buna varianta insa vine o vreme in care cineva sau ceva iti va strica acel acord si acolo in acel punct intervine , extrema sa spunem.
Extrema mea tine de toleranta si tolerez doar atat cat sunt tolerat.
Intoleranta mea nu este o forma agresiva gata sa riposteze ci este tocmai una de natura absolut ignoranta, practic, atat de ignoranta incat (i.e.:) „TU nu mai existi” si in acel moment ai incetat „magic” sa mai existi.

De ani de zile am incercat sa adun valori si sa pun aceste valori in armonie unele cu altele. In aceasta aventura am gasi doar falsitate si cameleoni atat de bine expuse incat a fost greu de spus cine este autentic si cine nu pana la proba contrarie.
O alta gresala a mea a fost ca am impartit oamenii in trei categorii ce in baza examenului dat au primit acea eticheta.
Ca in principiile aeronauticii , exista persoane de tip A, B, C,…
In cazul meu exista doar trei categorii:
1. Categoria ignorant- vazut din prima, uitat si sters din prima
2. Categoria aspirant – observat la prima iertat la a doua , sters la a treia
3. Categoria „eu stiu, eu sunt” – observat la prima , sters la a doua.

Cel mai rau a fost ca pana pe la 40 ani am spus „Categoria a II-a”  ar mai avea sanse daca ar invata si astfel acel timp alocat pentru observare, examen si decizie (pleci sau ramai) se mai intindea pe o durata buna , timp in care…adeseori era un timp pierdut.

Am sa va spun, nu are sens sa incercati sa schimbati oamenii. trebuie doar sa ii dezbracati de ceeace arata (metodic) pentru a vedea ce sunt. Oamenii sunt ca „merele la piata” , straluciti pe dinafara si putrezi interior sau …ajunge unul ca sa strice tot sacul.

Se mai prea poate ca am ajuns la varsta la care m-am saturat si spun, „daca spui ca esti atunci probeaza singur ca eu nu mai am timp sa te caut” sau mai pe scurt , de la o anumita varsta greu ma lamuresti.

Revin la fotografiile mele… a o sesiune ce ma lasa rece intro atmosfera de schimbare. Ei bine, ma lasa rece, exista atata standardt in aceasta incat pot sa am grija sa nu imi pese, daca tot se doreste acesta.

