Ascultand …

de danizvernariu

Spanish Springtime ☤322 THE STORYTELLER 2015 Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Spanish Springtime
☤322 THE STORYTELLER 2015 Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Ai simtit cum vine Primavara?
Realmente cum aceasta vine si nu poetic?

Pentru mine orice anotimp vine (isi anunta intrarea) prin vant, prin acel suierat specific la geamul intre deschis, acel suierat inrafale puternice din cand in cand.

Vantul, acel Anima Mundi ( Animus ♀ si Anima ♂- acel paradox de nume dat in Alchimie) , semnul schimbarii si al comunicarii in eter a gandurilor, a viselor, a dorintelor.

☤322 THE STORYTELLER 2015 Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

☤322 THE STORYTELLER 2015 Post Production PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Azi am petrecut cateva ore (siesta la o cafee brake , acasa) , un soare extraordinar afara galben si stralucitor peun cer absolut albastru pur …ceva mi-a amintit de copilaria de acasa din Timisoara sau de vacantele petrecute in parohia cu aer francez a bunicului meu in Caras Severin.
Am ascultat,suieratul prelung si puternic a catorva rafale sucesive de vant.
Mi-am spus „acum chiar ca incepe Primavara” .
Cand eram copil obisnuiam sa ies seara dupa apusul soarelui in acea lumina pala de toamna/iarna in gradina arata fumegand si incercam sa „vad” acele mici cristale albe, sprand ca „la noapte o sa ninga”. Buni imi povestea ca orice ninsoare este anuntata de asfintit rosu, vant si „musculite albe” .

Azi am ascultat vantul schimbarii, catre o natura resuscitata .

In viata, semnele sunt singurele repere capabile sa iti confere orientarea. Aceste semne sunt unice in felul lor si difera de la persoana la persoana pentru ca perceptia este diferita de la persoana la persoana .

Am lansat un gand in vartejul lui Animus , sper ca acesta sa ajunga unde trebuie.

