Timpul decide finalitatea

de danizvernariu

 

PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress  https://322danizvernariu.wordpress.com/ — at Puerta del Sol Madrid.

SAMPLE -PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand
This picture belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress
https://322danizvernariu.wordpress.com/ — at Puerta del Sol Madrid.

SARPELE CE ISI MUSCA COADA (Alchimie)

Interesant spun… a trebuit sa parcurg mai bine de 66.000 de kilometri din 2011 pana azi … Lisboa-London-Shanghai-Auckland- Wellington – Wellington- Auckland- Hong Kong- Frankfurt- Madrid (intors) pentru un contract, ca mai apoi sa apara un alt contract…acasa in Lisboa.
Am parasit Portugalia dupa 11 ani consecutivi fara o zi lipsa din Lisboa pentru o viata mai certa in NZ … mai cert a fost ca Penisnsula Iberica este casa mea pentru ca aici ma simt acasa, nu unde m-am nascut, nu unde am crezut… ci aici .

Imi spun, nu mai vreau New Zealand.
Nu mai vreau, vreau doar sa fac ce am visat aici candva in 2006 .
Am plecat din cauza crizei abrupte economice portuguese, azi insa se pare voi ajunge tot aici insa departe de criza chiar daca aceasta inca mai exista.

A trebuit sa trec acel Infern Albastru pentru a intelege ce sunt, cum sunt, ce pot si pana unde pot merge. Nimic trist aici ci doar lectie, o lectie periculoasa , la limia, la extrema.

Am plecat de la un punct si am ajuns facand o bucla imensa la acelas punct. Asa arata graficul vietii mele in ultimi 4 ani . Mai spune cineva ca „viata nu este o bucla grafica?” ( an looping) . Pentru mine este o bucla.

Recenta propunere de colaborare din Portugal ma face sa ma gandesc ca in scurt timp imi voi vizita casa, cu alti ochi, cu alta situatie, cu alta perspectiva, cu alta atitudine. Acea glorioasa reantoarcere a cavalerului infrant, putina satisfactie sincera si dulce in Cupa Amara … .

 

