La masa cu LU

de danizvernariu

dan izvernariu 19.04.2015

dan izvernariu 19.04.2015

In absenta Divinului, Timpul este un Infern imi spune, Lu.
Impingand norii cu privirea ( Fisher King movie) ma gandeam ca mereu trebuie sa fie o solutie la toate. Cand nu exista solutii este pentru ca fie ca ne sta mintea in loc incalciti in propria noastra culpa , fie ca nu vrem sa acceptam sa traim acel neplacut al inceputului, acel travaliu al nasterii une-i noi situatii,vieti,… .
Ma cert cu LU, ma cert pentru ca in fapt eu sunt cel care nu pricepe…cum este „aia” sa deschizi ochii cuiva si acea persoana sa foloseasca mai apoi ce l-ai invatat impotriva ta? Prostie? Poate?! Prostia omoara imi spun…
LU, imi spune ca …nu tot se spune iar invatatura nu este pentru toti precum, „margaritarele nu sunt pentru porci”… dece nu pot eu sa accept o ideie simpla,dece nu pot intelege calumea este egala dar diferita iar aceasta diferenta este data de un singur lucru , intelectul.
Credeam initial ca lumea este cum este din purul ghinion, unii au avut posibilitati iar altii nu…insa uite azi ma conving ca unii ramasi in urma pentru ca nu au avut posibilitati au o sete de-a invata. Daca nu sunt plini de frustrari vor folosi in bine ce au deprins, dar daca frustrariile dainuie atunci pana si cei care au posibilitati tot in rau vor aplica.
Acest detaliu nu am stiut timp de 30 si de ani. Lumea totusi nu este egala doar din cauza prostiei iar prostia nu este necunostere ci pur defect.
In aparenta toti suntem frumosi, buni, straluciti…probele  (din experienta spun) fac sa releve ceece pare pentru acel moment incredibilul dar care in fapt a stat ascunsin micimea, ingustimea si cameleonul idiot ce a invatat doar sa se ascunda dupa norme elegante.
Cu cat imbatranesc pe atat mai mult imi plac imposibilii ce vorbesc rar, ce greu sti cei cu ei, ce greu au un impuls. Asa am invatat , recent ca in vitrina sunt mereu aceia pe care nu vrei sa ii cunosti.

19.04.2015 PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

19.04.2015
PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

In viata mea, am intalnit chiar si scene in care sufletul nobil si caritabil nu era in strafundul lui decat un intunecat pervers. Ma miram privind la doua opozitii, omul cu constiinta crestina public si acelas om penal si josnic egal cu propria umbra in ascuns. Ma gandeam ca aceasta ar fi o posibila patologie , genul bipolaritatea insa bipolaritatea nu prea cred ca are de a face cu prostia indiferent de cum schimba starea privind la subiectul ceil aboredeaza,iata cheia diferentei.
Nu sunt suparat ca LU imi rade in nas si imi spune : „Esti naiv”, simt ca sunt naiv si odata ce am inceput sa ma banui de acest neajuns in progresul meu constat ca am sansa sa ma vindec , daca si numai daca imi vreau binele ramanand treaz atunci cand decid.

Un lucru este cert, ii spun … de toate ce mi se intampla doar eu sunt vinovat.

Uneori este bine sa ai un amic cu barbuta, unul care sa racneasca in capul tau de cate ori este necesar, sa iti rada in nas, sa te certe… inauntru tau conflict, in afara ta conflict…stii pana cand? Pana cand ajungi sa te saturi si sa gonesti idiotul din tine cu orice pret.

 

