Proiectul Cantabria si noul website domain 2015

de danizvernariu

Dan Izvernariu 2015 Apr. ☤322 THE STORYTELLER

Dan Izvernariu 2015 Apr.
☤322 THE STORYTELLER

 In final am decis aseara 24/25-04-2015 who is hot and who is not in lista oferta pentru model in Sesiunea fotografica experimentala Cantabria (Esp.) din 2015.
Inca de anul trecut 2014 am lansat cateva oferte pentru modele via Reteaua de Socializare Facebook – reteaua romana . Criteriile de ofertare au fost: model matur , stil clasic, trasaturi fine si au vizat cele trei sesiuni foto : plaja/street reportage/indoor -portraits in varianta: luxury, elegance, fine art model in ideia deschiderii website ului domain danizvernariu.co.nz.
Criteriul final prin care am decis pentru a alege a fost unul singur : interesul reciproc, acel ping-pong intre ofertant si aplicant pentru ca in final doresc sa depasesc ideia de plat imagine sau stereotip vizand mai mult naturalul si dezinvoltura omului , nimic studiat ca mimica.

Inca de anul trecut am ofertat via Facebook o vacanta de doua saptamaini in España incluzand sesiunile foto modelului care accepta invitatia mea, cheltuieli complecte in sarcina atelierului meu.
Oferta cuprinde: Doua saptamaini in España cu cheltuieli transport air, cheltuieli locatie in condominio privat cu conditii 5 stele ce include toate conditiile moderne in Madrid, scurte escapade in Valencia, Barcelona si Lisboa + intreaga sesiune foto oferita gratuit .

Spuneam in posturile din acest blog despre activitatea mea ca este pentru prim oara cand invit, de regula functionez ca lege in circuit privat din breasla insa de aceasta data am dorit ceva util persoanei vizate, incognito si putin iesit din comun pentru regula mea ca o experienta in relatia mea cu terte persoane pe care le-am cunoscut in timp si care sunt in afara cercului de cunoscuti din brand.

In paralel inca mai negociez ideia si cu un fotograf profesionist german pentru o colaborare in aceasta ideie pentru ca „regia” si post productia imi ocupa foarte mult spatiu iar timpul alocat de doua saptamaini pare scurt.

Programarea este in fapt schita celor trei sesiuni experimentale foto, astfel:
1. Outdoor : plaja Cantabria -ideia de portret, dialog, landscape si magicul: apa+aer+lumina+nisip in varianta natural exotic
2. Street reportage : varianta pagina Luxury Magazine
3. Indoor : Luxury and Intimate (Dreaming page Private Label) prevazuta in decorul Hotel Ritz Madrid.

Pana la aceasta data, Aug 2015 , activitatea atelierului meu se va concentra catre un nou posibil contract colaborare destul de vast in Lisboa Portugal – eveniment despre care voi detaila in posturile urmatoare.O surpriza chiar si pentru mine facuta de un drag fotograf din Liboa, o veche cunostiinta.

Socializarea este conditia numarul 1 in relatia mea client sau model . De aceasta depinde mult acel „OK accept” uneori lucrand doar din placere fara interes material daca modelul imi spune ceva ca intelect sau suflet.

Am pus in joc in aceasta oferta, imaginatia, increderea si vointa reciproca „te invit, vrei? te mai intreb odata…” Asa este si in viata cu acele „ocazii” oportunitate pentru tine oportunitate pentru mine. Maniera hermesiana ma caracterizeaza pentru ca viata este un negot in tot si in toate plecand de la acel DA sau NU.

In circuitul inchis din care fac parte uneori devin „portal” pentru a introduce lume noua in lume invizibila departe de lumea showului ieftin si a can-can-ului . Spuneam ” nu traiesc din reclama cu comenzi la metru” , nu traiesc asa pentru ca nimic din aceasta ideienu ma inspira. Poate par complicat (nu este deloc asa! sunt doar selectiv) insa aceasta este o metoda sincera si sanatoasa de-atine vulgarul la distanta.

Pana la intrarea mea in noua societate spaniola de acest gen: discret si clasa, mai fac inca lucrari pentru boehmul din New Zealand si din Portugal, iata tocmai asept sa se produca acea fuziune intre ateliere cu vechiul meu prieten din Lisboa.

Am estimat aceasta sesiune fotografica la suma minima de 8700 euros , spun minima pentru ca nu am inclus si dotari tehnice necesare actualizate ce se cer si nu au mai fost facute de 4 ani. Uneori trebuie sa investim doar pentru show , unii in expozitii, altii in imagine film, altii in dotare pentru productie.

Sper la calitatea si ineditul in proiectul meu Cantabria afara de stereotipul rezentat in Luxury Magazine in care sa apara : imagine naturala, dialog si putina filosofie deasupra mediei.

Tag-urile sesiunii din Aug.2015 sunt : Dan Izvernariu Post Production New Zealand ; Luxury; Intimate; La Perla; Dior; Ritz; Jaguar Clube Madrid.

