Tot ce avem este sa decidem ce facem cu timpul ce ne-a mai ramas

de danizvernariu

Dan Izvernariu 2015 May "All we have to decide is what to do with the time that is given us."  Gandalf - Lord of The Rings

47 y.o. Dan Izvernariu 2015 May
„All we have to decide is what to do with the time that is given us.” Gandalf – Lord of The Rings

A FACE…A FACE, ACUM, AICI

  Tot ce stim este trecut, tot ce este este asa cum simtim, tot ce va fi tine de trecut, prezent… dar si de soarta.
In parte cunoastem, in parte vorbim despre…, in parte avem ideie despre cum ar fi mai bine pentru ca iata, una este ce crezi, alta ce probezi si cu totul altceva este ceeace  planuiesti trasand , proiectand , visand… la final in materializare.

Nimeni nu va putea materializa un vis ne facand nimic.Sa poti realiza macar 10% din ce ai visat si nimic nu este pierdut.
Mereu incercand, mereu proband, mereu treaz si dispus , este imposibil sa nu intalnesti ceeace cauti, este imposibil sa nu resesti sa iti atingi teluriile. Mai devreme, mai tarziu… important este sa vrei, sa vrei sa raspunzi atunci cand „magic” se arata.

Toate sunt o cauza si un efect. Pentru a avea efectul trebuie sa produci cauza.

Daca „se arata” incearca sa raspunzi , nu uita de visul tau si fi putin egoist , cu aceste momente. pentru ca doar tu singur te intalnesti si doar tie ti se intampla, pentru acestea ai sa platesti ca ai facut, ca nu ai facut…dar cea mai mare parere de rau ce poate fi este ca ai ezitat si nu ai gustat din propriul vis. Acesta in opinia mea poate fi si cel mai mare pacat, sa ratezi ce iti doresti sa faci

La 47

… am invatat sa nu pierd nimic chiar daca pierd, facand mereu „deal” cu viata.
La 47 inca ofer, inca visez, inca planuiesc si chiar fac conspirand . Imi spun ades „ce daca nu imi iasa asa cum am scontat initial, nu pierd imic daca incerc dar pot castiga daca am pariat”.

Interesant este cum in viata, prin exemplul ei concluzionat corect de la adolescenta la batranete ,pleci… de la un punct in care nu mai spui (i.e.): „Dan se joaca” pentru ca tocmai ai detrminat Eu-l ce exista in tine si spui „Eu ma joc…”; in acest moment apare si experienta vietii , este punctul culminant al referintei din care …pleci in universul Lumii pentru noi si noi experiente, pentru noi si noi concluzii, pentru noi si noi situatii care mai de care mai incalcite, duale, versatile… pentru ca acest drum catre batranete sa se incheie in acelas punct de plecare „Eu ma joc…” . Totul pleca de la noi, zboara precum Aenema in Lume pentru ca mai apoi sa ajungem tot la noi insine si la nimic altceva.
– Va intreb acum retoric, dupa 21 ani de studii alchimice, ce este viata in Quintessencia ei? Eu nu stiu sa raspund si ma indoiesc ca cineva va raspunde la aceasta intrebare curand posibil.
Totusi unica observatie este ca viata in totalitatea ei este ceeace ce noi facem sa fie, asa cumo facem si cu toate repercusiuniile ce decurg din acesta odata ce stiu ca…„Eu exist!”.

Privind in urma cu o zi pentru toata perioada eixtentei mele timp de 47 ani as spune, NU REGRET NIMIC din tot ce am facut, regret doar ce nu am ajuns sa fac ,pentru ca am fost: ignorant, adormit, lenes, lipsit de experienta, lipsit de vlaga(absent) sau de inspiratie.

Ce este viata ca metafora?
O piatra funerara la care lucram din momentul in care realizam ca existam, o piatra ce o tot slefuim, adaptam, perfectionam ca forma…pe care scriem un nume, un an de inceput…, poate o profesiune sau poate nimic altceva decat un simbol, un semn ce ne reprezita cumva in totalitatea noastra.
Acum imagineaza ca tot ce ai gravat pe propria piatra ramane un timp sau doi, ploaia, vantul, Soarele, frigul, caldura,… „omul neatent” o vor macina, sfarama, … se vor uita, se vor sterge.
– Atunci, la ce cauti victorii cand  poti avea eventual glorii? La ce cauti mandrie? La ce bun onoruri? La ce bun infatuare si omagii daca nu ai trait clipa, acum aici.

Adresat fratiei:

Piatra Perfectionata (Lapis) este precum o Perla, in sinea ei Piatra contine o piatra bruta rupta din stanca Lumii, precum Perla ce are in sinea ei un rest ades sa fim sinceri in exprimare un „gunoi” (Punk) ce a fost prins in procesul eliminarii digestiei… va intreb pe ce punem pret? Pe un lucru mort, pe un lucru ce mai tarziu s-a facut multa munca pentru a da valoare…si uite, valorificam un sireag ce poate fi mostenit, imbunatatit sau pierdut… .
Suntem cu totii temporari in existenta, poate un timp sau doi in memoriam dar mai cert este ca „acum aici” putem transforma pentru noi, doar entru noi atata timp cat suntem vii si treji, un fapt ce poate duce alte existente la mai bine, la mai uman si bun .
Si atunci, ce sunt toate aceste lucruri efemere daca nu chiar viata noastra?! Acum, aici… a planui si a face ce am planuit.

Multumesc audientei mele atata cat este, multumesc abonatilor mei din acest blog si multumesc acelora care ma urmaresc in postariile mele controversate (intentionat) in reteaua sociala Facebook … pentru faptul ca macar in diagonala inteles sunte impreuna „acum , aici” si pentru faptul ca unii dintre voi au inteles simtind ca viata este acum aici cu dorinta pentru maine si in lupta pentru a reusi in… ceeace visam, imaginam, proiectam, conspiram… acum aici.

Dan Izvernariu 02.05.2015
Madrid Reino Español

