Femeia (si/sau barbatul) cu caracter format este dezinvolt- portrete

de danizvernariu

Customer SAMPLE PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Customer SAMPLE
PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Uneori, sunt bune si micile „task-job”. Nu aduc multi bani, aduc placerea de-a lucra si chiar un „tick” in palmaresul clientelei aparte cu care adeseori tariesc momente absolut colosale dincolo de jobul prorpiu-zis.
Cu multi din clientii lei am ajuns prieten, am ajuns sa ne facem dezvaluiri intime discutand inainte sau dupa o sesiune foto. Este ca si cum ai merge la medic pentru o „sesiune” de raze X in care medicul si/sau asistenta se intersecteaza ca doua persoane oarecare care au ceva in comun sa isi spuna. Freudian vorbind, cred ca nimic nu este gratuit ci pur sexual; Jungian vorbind mai cred ca intalnirea cu cioncnire accidentala ne face sa vedem propriul sine prin ochii altora.
Da, dece nu, a mai spus public, am situatii cu „tronc” dar profesionalismul imi cere sa imi revin cat se poate de rapid la realitatea ce tine de etica si deontologie.

C.M. imi este recomandata via Facebook; fac o escapada in Madrid de pura placere de-a conduce si de-a vedea ceva nou in calea mea. Un fel de-a clatii ochii. Sesiunea recomandata ma face sa parcurg cca 18 Km de acasa pana in Madrid …de amorul artei; pentru banii ca tarif nu este rentabil…insa eu nu traiesc pentru bani ci pentru a face suficienti pentru a-mi acoperi un trai decent aristocrat , nimic mai mult.

Customer SAMPLE PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Customer SAMPLE
PsCs by Dan Izvernariu 2015 New Zealand This pictures belongs to ☤322 THE STORYTELLER WordPress

Spaniolele, ma asteptam dupa sosirea din New Zealand sa fie brunete cu ten masliniu asa cum rar am vazut in 11 ani femei portuguese. Spaniola este mult mai fina decat femeia in general portuguesa . Dar, observatia este ca rara aici precum in Portugalia, femeia Lusitana sau Iberica la modul general este bruneta. Brunete aici sunt frumoasele din Cordoba, rar am vazut in Madrid.

„Hello ” ma intampina in English 100% o spaniola , fapt rar intalnit. Ii raspund in galitziana (un fel de amestec inte portuguesa si spaniola inteligibila si in castelliano) : Olá , que tal? .
Continua sa discute in engleza insa, intrebandu-ma daca nu sunt actor american. Ii raspund ca sunt un oarecare designer ce se ocupa de fotografe asa cum am fost recomandat. Ma flateaza direct spunandu-mi „semeni cu un tip … Brad Pitt” … ma face sa rad si rad sincer…ii spun „poate la freza”.

O privesc direct in ochi si vad cum pupilele ii se dilata  un semn bun al disponibilitatii ce ma poate ajuta la cele cateva scene portret la care m-am angajat.
Apreciez ca are in jur de 25 ani si las sa se inteleaga starea mea civila actuala …casa trecem peste acel disponibi din prima.
Ritualul cel cunoscut clientilor mei,
Cafeaua, trabucul …apoi o schimb … ii spun ca o invit la un tur pentru ca o doresc in lumina naturala pentru a prelucra mai usor si a fi mai cald in finalitate.
Rade sincer si imi spune : ¿por qué no? …zis si facut.

Incerc cateva cadre pe Jaguarul meu. Nu imi plac pentru ca arata mult prea vulgar , este prea moderna in expresie pentru o astfel de marca ; mergem in Retiro si la un zid inalt din beton gasesc ca reflexie potrivita lumina de care am nevoie. Imi incep incognito sesiune.
Imi spune, „esti mai nebun decat Picasso” , ii raspund, Modigliani imi place mai mult … imi raspunde ” Picasso este mai enigmatic”- si rade, ii raspund : Modigliani este mai direct… „o sa iti pun ochii in photoshop doar dupa ce te cunosc ” (apropos de Modigliani) .
Imi trage cu ochiul si se expune spunand , „bueno vamos!” si rade.
Apoi complecteaza „¿ te gustan?”
Eu ii raspund , „verá esta noche en photoshop , en minha obra prima ”
….

Femeile si barbatii cultivati si educati au mereu sa isi spuna ceva chiar daca nu se cunosc. Este acel interval comun cultural exprimat in limbaj mascat in care ma intrebi discret ce vrei sa sti si iti spun voalat Da sau NU.
Este simplu, cultura functioneaza in orice limba, cultura, tara, situatie la fel .

 

